دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

دلایل نفس نفس زدن سگ ها !

دلایل نفس نفس زدن سگ ها !

نفس نفس زدن زمانی است که سگ از طریق دهان نفس می‌کشد و معمولاً در طول فعالیت‌های بدنی سنگین این اتفاق را در سگ‌ها می‌بینیم. با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که نفس نفس زدن می تواند نشانه یک بیماری یا یک مشکل سلامتی باشد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "فبندازول"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور یافتن درک خوبی از کاربرد فنبندازول (پاناکور)، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه‌ها و سگ‌ها به شما ارائه می‌دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "ناپروکسن"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک خوب از آنچه که Aleve (ناپروکسن) برای آن استفاده می شود، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

سرطان پانکراس در سگ ها

سرطان پانکراس در سگ ها

سگ ها و انسان ها از نظر آناتومی و فرآیندهای فیزیولوژیکی شباهت های زیادی دارند. به همین دلیل است که معمولاً تعجب می کنیم که آیا سگ ها نیز می توانند به شرایط نگران کننده ای مانند سرطان پانکراس مبتلا شوند یا خیر.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "ملوکسیکام"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کامل از آنچه ملوکسیکام (Metacam) برای چه چیزی استفاده می شود، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن  در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

آیا دادن

آیا دادن "پنیر" به سگ ها بلامانع است ؟

سگ ها عاشق غذا هستند و این غذاها موثرترین ابزار جهت پاداش دادن به سگ شما در طول آموزش و زمان بازی هستند.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "کتوکونازول"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کامل کاربرد کتوکونازول، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی  آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

آیا دادن تخم مرغ به حیوانات خانگی بلامانع است؟َ

آیا دادن تخم مرغ به حیوانات خانگی بلامانع است؟َ

تخم مرغ غذای رایجی است که در بسیاری از آشپزخانه های جهان یافت می شود. سوالی که اغلب توسط صاحبین حیوانات خانگی پرسیده می شود این است که آیا خوردن تخم مرغ برای سگ ها اشکالی ندارد و در روز چقدر باید تخم مرغ بخورند؟

آیا مصرف آجیل در حیوانات خانگی بلا مانع است؟

آیا مصرف آجیل در حیوانات خانگی بلا مانع است؟

آجیل یک میان وعده بسیار محبوب برای مردم است. آجیل ها خوراکی های کوچک، خوشمزه، در دسترس و آسان در تهیه هستند و معمولا به صورت خام و آماده در بسته بندی های مختلف موجود است. با توجه به محبوبیت و رایج بودن آجیل ها، طبیعی است که بپرسیم آیا می توان این تنقلات خوشمزه را به حیوانات خانگی خود نیز بدهیم؟

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "ایبوپروفن"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا درک خوبی از آنچه Advil (ایبوپروفن) برای آن استفاده می شود، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "پرازیکوانتل"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کامل از کاربرد پرازیکوانتل (Drontal)، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

حس بویایی خارق العاده ی سگ ها!

حس بویایی خارق العاده ی سگ ها!

بر کسی پوشیده نیست که سگ ها نسبت به اکثر حیوانات حس بویایی بسیار حساس تری  دارند. بینی آنها به قدری حساس است که می توانند حتی رایحه های ظریف را در غلظت های بسیار کم با دقت بالایی تشخیص دهند. به همین دلیل است که سگ ها توسط پلیس و ارتش برای کشف مواد مختلف مانند باروت و مواد مخدر غیرقانونی استفاده می شوند.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "متوکاربامول"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه  کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کامل از کاربرد روباکسین (متوکاربامول)، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه‌ها و سگ‌ها به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "فوروزماید"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کاربرد فوروزماید (Lasix) ، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "مترونیدازول"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک موارد استفاده Flagyl (مترونیدازول) ، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه‌ها و سگ‌ها را به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "دگزامتازون"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک درست از کاربرد دگزامتازون، نحوه عملکرد و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه‌ها و سگ‌ها به شما ارائه می‌دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "کلیندامایسین"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک از اینکه کلیندامایسین برای چه مواردی استفاده می شود، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "امپرازول"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کاربرد پریلوسک (امپرازول)، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن در گربه‌ها و سگ‌ها به شما ارائه می‌دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "آموکسی سیلین"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک عملکرد آموکسی سیلین ، کاربرد آن و عوارض جانبی احتمالی آن به شما ارائه می دهد.

اطلاعات دارویی

اطلاعات دارویی "گاباپنتین"

مهم است که قبل از دادن دارو به حیوان خانگی خود، کاربردها و عوارض جانبی آن را مطالعه کنید. این مقاله اطلاعات دارویی به منظور درک کاربرد گاباپنتین، نحوه عملکرد آن و عوارض جانبی احتمالی  آن در گربه ها و سگ ها به شما ارائه می دهد.

به این وب سایت رای دهید