دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

ویزیت دامپزشک: با توجه به اتانازی

ویزیت دامپزشک: با توجه به اتانازی

حرکت در تصمیم دشوار برای پایان دادن به زندگی یک حیوان خانگی.

اصول آموزش حیوانات

اصول آموزش حیوانات

اولین قدم برای درک آموزش حیوانات ، یادگیری برخی واژه ها و اصطلاحات رایج است.

گربه های اشرافی

گربه های اشرافی

گربه یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی در ایالات متحده است ، زیرا بچه گربه ها برای ده ها میلیون خانواده همراهی و آسایش را به ارمغان می آورند.

THC درمان بی خطر

THC درمان بی خطر

گیاه شاهدانه حاوی بیش از 90 ترکیب منحصر به فرد از کانابینوئیدها از جمله CBD و THC و تقریبا 500 ترپنوئید دیگر و فنیل پروپانوئیدها است. چندین هزار سال است که انسان از کانابینوئیدها برای درد، صرع، اختلالات گوارشی و حتی عفونت ها استفاده می کند.

چرا مراقبت از سلامتی حیوان خانگی گران است؟

چرا مراقبت از سلامتی حیوان خانگی گران است؟

مراقبت های دامپزشکی اغلب برای صاحبان حیوانات آسیب دیده یا بیمار بسیار گران تمام می شود. چگونه این صنعت گران شد؟

دامپزشکان نوادا شاهدانه تجویز می کند

دامپزشکان نوادا شاهدانه تجویز می کند

از ماه اکتبر امسال ، دامپزشکان دارای مجوز در نوادا می توانند بدون ترس از تحریم هیئت مجوز دولتی ، محصولات شاهدانه و کانابیدیول حاوی بیش از 0.3 درصد تتراهیدروکانابینول را توصیه و تجویز کنند.

بیماری صرع در سگ ها

بیماری صرع در سگ ها

صرع یک بیماری شایع است که در آن فعالیت الکتریکی ناگهانی و غیرعادی در مغز باعث تشنج می شود. تشنج ممکن است به صورت علائم بالینی متغیر حرکتی ، خودمختار و یا رفتاری ظاهر شود.

گوشت گیاهی

گوشت گیاهی

یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن منابع پروتئینی گیاهی پنج بار در هفته برای بهبود سلامت روده و تغییر تعادل باکتری در بدن از "ناسالم" به "سالم" بسیار موثر است و به نوبه خود به جلوگیری از بیماری کمک می کند.

آیا سگها می توانند موز بخورند؟

آیا سگها می توانند موز بخورند؟

سگها به طور طبیعی تمایل دارند که از غذای صاحبان خود تغذیه کنند ، اما وقتی صحبت از میوه می شود، بهتر است احتیاط کنید. خوردن برخی میوه ها می تواند برای سگ ها خطرناک باشد ، برخی از آنها به عنوان یک میان وعده سالم عمل می کنند ، در حالی که مصرف برخی خطرناک است و عوارض جانبی نیز دارد.

حشرات جایگزین پروتیین

حشرات جایگزین پروتیین

تخمین زده می شود که حدودا کمبود 300 میلیون تن پروتئین حیوانی در سال 2050 وجود خواهد داشت. پروتئین های جدید به عنوان راه حلی برای مقابله با این مشکل بدون آسیب رساندن به کره زمین می باشند.

کودکان اوتیسم و گربه ها

کودکان اوتیسم و گربه ها

گربه هایی که با کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم (ASD)زندگی می کنند ، به اندازه صاحبان خود از این رابطه لذت می برند. دانشمندان مطالعاتی را انجام می دهند تا گربه ها و خانواده های کودکان مبتلا به اوتیسم بتوانند از مزایای نگهداری از حیوانات خانگی بهره مند شوند.

لکه های بدن گربه

لکه های بدن گربه

محققان یک ژن خاص را کشف کرده اند که بیشتر توسعه نوارها ، لکه ها و نقاطی را که روی خز گربه نقش بسته است کنترل می کند. الگوهای رنگی یکی از آن اسرار بیولوژیکی حل نشده است.

عفونت ادراری در گربه ها

عفونت ادراری در گربه ها

تحقیقات جدید ارتباط مستقیم بین عفونت های دستگاه ادراری و استرس را نشان می دهد. کاهش استرس می تواند ابتلا به بیماری های دستگاه ادراری را کاهش دهد.

ماهی سر مار

ماهی سر مار

طبق بررسی های آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، سر مارها در مناطق، کالیفرنیا ، فلوریدا ، گرجستان ، هاوایی ، ماین ، مریلند ، ماساچوست ، ویرجینیا و در ایالت نیویورک مشاهده شده است.ماهی های سر مار تکامل یافته اند تا روی زمین راه بروند! آنها با حرکت سر و پشت خود در جهت مخالف خود را به جلو حرکت می دهند.

دامپزشک آنلاین

دامپزشک آنلاین

ارائه دهنده جهانی تکنولوژی های دیجیتال دامپزشکی "Improve International" یک برنامه آنلاین برای پزشکی و جراحی اورژانس (EMS) را راه اندازی کرده است تا دانش و اطمینان لازم را برای دامپزشکان برای مقابله با شرایط اضطراری فراهم کند.

 افراد مسن و سگ ها

افراد مسن و سگ ها

سگها در همه اشکال و اندازه ها در نژاد های متنوع وجود دارند. این یک واقعیت شناخته شده است که نژادهای مختلف سگ، برای افراد با هر نوع شخصیت و سنی وجود دارد.

ویروس نیل

ویروس نیل

ویروس نیل غربی از خانواده فلاوی ویریده است که در مناطق گرمسیری و معتدل مشاهده می شود.این ویروس پرندگان،انسان،اسب ،سگ ،گربه،خفاش و موش خرما و خرگوش های اهلی را آلوده می کند.

سنگ کلیه در سگ ها

سنگ کلیه در سگ ها

محققان می گویند، اولین مرحله در تشکیل سنگ کلیه، رسوب ریز بلورها در ادرار است که حاوی نمک های مختلف ، مواد معدنی و املاح دیگر است. هنگامی که ریز کریستال ها تشکیل می شوند ، می توانند به هم متصل شوند و اندازه آنها افزایش یابد و ماکرو بلورها در نهایت یک سنگ ایجاد می کنند.

چرا مراقبت های دامپزشکی گران است؟

چرا مراقبت های دامپزشکی گران است؟

بر اساس اعلام انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکا ، هزینه مراقبت های دامپزشکی به طور پیوسته در حال افزایش است ، در حالیکه مصرف کنندگان ایالات متحده امسال 32.3 میلیارد دلار برای مراقبت های دامپزشکی و خرید محصولات هزینه می کنند.

آلزایمر در سگ و انسان

آلزایمر در سگ و انسان

بر اساس مطالعه جدید صورت پذیرفته ، سگ های همراه می توانند به حل مشکل زوال عقل کمک کنند. زوال عقل شامل از دست دادن حافظه و یادگیری ، زوال تفکر ، رفتار و توانایی انجام کارهای روزمره است. سگها تقریباً ده برابر سریعتر از انسانها پیر می شوند و گروهی از سگها به طور خودجوش با افزایش سن دچار زوال عقل می شوند.

به این وب سایت رای دهید