خنک نگه داشتن حیوان خانگی در گرمای تابستان

خنک نگه داشتن حیوان خانگی در گرمای تابستان

0 دیدگاه 3 مرداد 1400 چاپ خبر بازدید: 755
خنک نگه داشتن حیوان خانگی در گرمای تابستان
با گرمای طاقت فرسا در سراسر کشور ، سگ یا گربه شما نیز در معرض خطر گرم شدن بیش از حد قرار دارد، و احتیاج به خنک شدن دارند قبل از اینگه گرما زده شوند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، دانشمندان عنوان نموده اند که گربه ها به طور کلی برای خنک کردن خود از جعبه یا فضای بسته استفاده می کنند ، اما سگ ها برای تسکین خود به بیرون می روند. و در تابستان، به غیر از ساعت استراحت و توالت، سگ از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر نباید در هوای گرم خارج از خانه باشند. 

صاحبان حیوانات خانگی ممکن است متوجه نشوند که زمین گرم می تواند پنجه حیوانات خانگی آنها را بسوزاند. در اینصورت می توانید سگ خود را حمام ببرید، می توانید پنجه های سگ خود را با مرهم محافظ یا چکمه های عایق سگ ، مانند نوعی که در زمستان استفاده می کنید ، بپوشانید.

 

حیوانات خانگی خود را کاملاً مرتب و تمیز نگه دارید، برای نگهداری خز حیوان از وسایل شستشو برای سگ یا گربه خود استفاده کنید. اگر حیوان خانگی خود را برای یک بعد از ظهر به پارک می برید ، استراحت در سایه و آبرسانی مکرر را فراموش نکنید. فعالیت های آبی مانند دویدن در آبپاش ها یا پاشیدن آب در استخر نیز ایده های خوبی هستند. همچنین تشک خنک کننده می تواند حیوان خانگی شما را خنک کند.

با این مراقبت ها می توانید دمای بدن حیوان را متعادل نگه داشته و از گرما زدگی آنها جلوگیری کنید.

به این وب سایت رای دهید