گربه ها و بچه ها

گربه ها و بچه ها

0 دیدگاه 29 شهریور 1400 چاپ خبر بازدید: 515
گربه ها و بچه ها
افزودن یک حیوان خانگی جدید به خانواده شما هیجان انگیز است! گربه ها و بچه ها با نظارت والدین می توانند بهترین همراهان شوند. هر دو به رشد محیطی امن و دوست داشتنی برای رشد کودکان و حیوانات خانگی کمک می کنند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، والدین نقش مهمی در آموزش کودکان خود در رابطه با نحوه مراقبت از گربه ها دارند. با نشان دادن یک مثال خوب و نشان دادن روش مناسب برای رسیدگی، فرزندان شما بهترین و مطمئن ترین روش ها را درک خواهند کرد. برای کمک به شما در شروع ، ما روش هایی را برای آموزش فرزندان شما در مورد مراقبت از گربه و نحوه کمک به آنها به اشتراک می گذاریم.

آنچه باید بدانید

باید به بچه های کوچک توضیح دهید که گربه سانان مستقل هستند و گاهی اوقات ترجیح می دهند تنها باشند و کمتر اجتماعی هستند.

هنگام مراقبت از یک سگ ، کودکان می توانند در کارهای مهم مانند، پیاده روی روزانه و بازی های واکنشی همراهان خوبی برای هم باشند. جامعه آمریکا برای پیشگیری از ظلم به حیوانات ASPCAتوصیه بازی تحت نظارت با گربه برای کودکان سن پنج تا ده را آموزش می دهد. والدین همیشه باید اطمینان حاصل کنند که حیوانات خانگی غذا و آب دارند حتی اگر بچه ها مسئول انجام این کارها باشند.

 

پشتیبانی از بازی تعاملی با اسباب بازی

زمان بازی برای سلامتی و شادی گربه شما ضروری است. علاوه بر اینکه گربه خود را بلند کرده و حرکت می دهید، هنگام انتخاب اسباب بازی گربه ، به شخصیت حیوان خانگی خود و نحوه بازی آنها  توجه کنید. 

همچنین ایده خوبی است که فرزندان خود را در مورد بازی با حیوان خانگی خود آموزش دهید. 

گربه ها موجودات روتینی هستند و به یک روال عادی پایبند هستند. زمان بازی باید برای یکنواختی در هر روز در یک زمان مشخص انجام شود.

انجام فعالیتهای کوتاه در فواصل 15 دقیقه ای ، یک یا دو بار در روز توصیه می شود. ا

از فریاد زدن ، پریدن و دویدن خودداری کنید. با توجه به حساسیت گربه ها به سر و صدا و حرکت ، این رفتارها می تواند آنها را ناراحت یا بترساند.

 

حفظ ایمنی برای گربه ها و کودکان

گربه ها و بچه ها می توانند روابط دوستانه ای برقرار کنند ، اما حفظ ایمنی به عنوان اولویت اصلی بسیار مهم است. با نظارت مناسب، می توانید محیطی امن در خانه خود ایجاد کرده و نحوه برخورد فرزندتان با حیوان خانگی خود را مشاهده کنید. 

آخرین موضوعی که باید به آن توجه کنید بهداشت است. آموزش شستن دست ها پس از غذا دادن به حیوان خانگی یا تمیز کردن ظرف خاک به فرزند شما کمک می کند تا انتقال باکتری ها و میکروب ها محدود شود.

 مراقبت از حیوان خانگی همچنین ویژگی های مهمی مانند مسئولیت پذیری ، شفقت و احترام را پرورش می دهد. این مهارت های جدید در طول زندگی فرزندان شما ارزشمند خواهد بود و به ایجاد عادات خوب برای مراقبت از حیوانات خانگی کمک می کند.

به این وب سایت رای دهید