دامپزشک آنلاین گربه

دامپزشک آنلاین گربه

0 دیدگاه 11 مهر 1400 چاپ خبر بازدید: 723
دامپزشک آنلاین گربه
دامپزشک آنلاین گربه چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، برای صاحب گربه، شناخت علائم و نشانه های بیماری های شایع بسیار مهم است. در صورت بروز بیماری در گربه های خود می توانید از طریق دامپزشک آنلاین گربه، آن را درمان کنید. برای اطلاع از بیماری ها و سایر آسیب هایی که اغلب گربه ها را تحت تاثیر قرار می دهد به شما توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دامپزشک آنلاین گربه

شما می توانید برای درمان  بیماری های گربه خود از طریق دامپزشک آنلاین گربه اقدام نمایید. در ادامه بیماری رایج گربه ها را خواهیم گفت.

 

سرطان گربه های خانگی

سرطان طبقه ای از بیماری ها است که در آن سلول ها به طور غیرقابل کنترل رشد می کنند. گربه ها مانند انسان می توانند انواع مختلفی از سرطان را تجربه کنند. این بیماری می تواند موضعی (محدود به یک ناحیه، مانند تومور) یا عمومی (در سراسر بدن گسترش یابد) باشد که در این صورت می توانید از طریق دامپزشک آنلاین گربه، گربه خود را درمان کنید.

دیابت در گربه خانگی

نوع دیگری از بیماری ها در گربه که می توانید از طریق دامپزشک آنلاین گربه، آن را درمان کنید دیابت است. دیابت در گربه ها یک بیماری پیچیده است که به دلیل کمبود هورمون انسولین یا پاسخ ناکافی به انسولین ایجاد می شود. زمانی که گربه نتواند انسولین تولید کند باعث می شود که قند خون او بالا برود. نتیجه افزایش قند خون است که در صورت عدم درمان می تواند مشکلات سلامتی پیچیده ای را برای گربه ایجاد کند.

ویروس نقص ایمنی گربه

بیماری بعدی  گربه ها که می توان از طریق دامپزشک آنلاین گربه مورد معالجه قرار بگیرد ویروس نقص ایمنی آنها است. گربه های آلوده به ویروس نقص ایمنی گربه ممکن است تا سال ها پس از وقوع عفونت اولیه علائم خود را نشان ندهند. اگرچه ویروس دارای اثر کند است، اما با شروع بیماری سیستم ایمنی گربه به شدت تضعیف می شود. این باعث می شود گربه مستعد ابتلا به عفونت های مختلف ثانویه شود. گربه های آلوده که تحت مراقبت های پزشکی حمایتی قرار می گیرند و در محیط سرپوشیده بدون استرس نگهداری می شوند، می توانند ماه ها تا سال ها قبل از رسیدن بیماری به مراحل مزمن، زندگی نسبتا راحتی داشته باشند.

کرم قلب گربه

کرم قلب که توسط پشه های آلوده گسترش می یابد، به طور فزاینده ای به عنوان عامل زمینه ای مشکلات سلامتی در گربه های خانگی شناخته می شود. علی رغم نامش، کرم قلب در درجه اول باعث بیماری ریوی در گربه ها می شود. شما می توانید به جای مراجعه حضوری از طریق دامپزشک آنلاین گربه، گربه خود را درمان کنید.

درماتوفیتوز گربه

کرم حلقوی اصلا توسط کرم ها ایجاد نمی شود بلکه قارچی است که می تواند پوست، مو و ناخن را آلوده کند. این بیماری بسیار مسری می تواند منجر به ریزش موهای نازک به صورت دایره ای با حلقه های قرمز مرکزی شود. کرم حلقوی اغلب به سایر حیوانات خانگی در خانه و همچنین به انسان نیز سرایت می کند. شما می توانید از طریق دامپزشک آنلاین گربه، این بیماری را با کمک دامپزشک درمان کنید.

به این وب سایت رای دهید