دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

همسترها چقدر می خوابند؟

همسترها چقدر می خوابند؟

همستر یک حیوان خانگی بسیار محبوب در قفس است و اغلب اولین حیوان خانگی است که یک کودک از آن نگه داری می کند ، اما چرخه خواب یک همستر چگونه بر صاحبان حیوانات خانگی تأثیر می گذارد؟ علاوه بر این ، چرخه خواب همستر چگونه است؟

چگونه سگ ناشنوا خود را تربیت کنیم؟

چگونه سگ ناشنوا خود را تربیت کنیم؟

اگر سگ شما ناشنوا باشد و قادر به شنیدن دستورات شما نباشد، می تواند آموزش ببیند تا از صاحب خود اطاعت کنند. البته این فرایند با آموزش سگ شنوا متفاوت است و چالش های خاص خود را دارد. آموزش یک سگ ناشنوا نیاز به کمی صبر و حوصله بیشتر دارد ، اما این خارج از توانایی صاحبان سگ ها نیست.

آموزش دستور

آموزش دستور "نشستن" به سگ

آموزش نشستن به سگ می تواند بسیار ساده باشد. "بنشین" یک دستور اساسی مهم برای آموزش سگ است که هر سگ باید آن را بداند.

"سامانه دامپزشک"

آغاز به کار رسمی "سامانه دامپزشک"، نخستین پلتفرم الکترونیکی جامع دامپزشکی ایران

آموزش ساکت کردن سگ

آموزش ساکت کردن سگ

آموزش سگ به "صحبت کردن" یا پارس کردن به دستور ، می تواند سرگرم کننده و مفید باشد. در حالی که پارس کردن بیش از حد می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، آموزش دستورات صحبت و آرام با فداکاری و ثبات می تواند هم غریزه طبیعی سگ شما را تیز کند و هم به شما این امکان را بدهد که در مواقع ضروری از پارس سگ خود جلوگیری کنید. مربیان و صاحبان مختلف سگها تکنیک های متفاوتی دارند ، اما روشهای اساسی که در زیر توضیح داده شده است برای بسیاری از سگ ها مفید است.

واکسیناسیون اسب

واکسیناسیون اسب

اگر اسب دارید ، به احتمال زیاد در مورد این که اسب شما چه واکسن هایی باید بزند اطلاعاتی دارید. آیا اسب خود را به کلینیک ها یا جایی که او در کنار سایر اسب ها قرار گیرد می برید؟ آیا در آب و هوای خشک یا آب و هوای مرطوب زندگی می کنید؟ همه این سوالات و موارد دیگر به دامپزشک شما کمک می کند تا برنامه واکسیناسیون اسب شما را تهیه کند.

چرا سگ من بو می دهد؟

چرا سگ من بو می دهد؟

اغلب از دامپزشکان این سوال مطرح می شود که "چرا سگ من بوی بد می دهد؟". مردم اغلب این مشکل شرم آور را به گردن خود می اندازند و تصور می کنند که به درستی از حیوانات خانگی خود مراقبت نمی کنند. در واقع ، دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود برخی از سگ ها بوی بدی داشته باشند.

چگونه پرندگان را نوازش کنیم؟

چگونه پرندگان را نوازش کنیم؟

پرنده شما باید عضوی از خانواده شما باشد و هر روز اوقاتی خوش را با او بگذرانید ، اما این کار به معنای نگه داشتن و نوازش پرنده نیست. برخی از پرندگان دوست ندارند دست انسان روی آنها باشد.

ویزیت آنلاین حیوانات خانگی

ویزیت آنلاین حیوانات خانگی

خدمات آنلاین مراقبت از حیوانات خانگی و دامپزشکی با ارائه دسترسی سریع به مشاوره و گزینه های درمانی از طریق مشاوره های ویدئویی، تماس های تلفنی و چت ویدئویی، خلاءهای مراقبت های بهداشتی حیوان خانگی را پر می کند.

مهمترین خطرات برای گربه های خانگی

مهمترین خطرات برای گربه های خانگی

از آنجا که گربه ها کنجکاو و شیطون هستند و به هر سوراخی سرک می کشند باید مراقب باشید در معرض خوراکی و مواد سمی قرار نگیرند و اگر این اتفاق افتاد حتما ، به دامپزشک مراجعه کنید.

میومیو بیش از حد گربه

میومیو بیش از حد گربه

چرا گربه ها میومیو می کنند؟ دلایل آنها با تبدیل شدن از بچه گربه ها به گربه بالغ تغییر می کند. بچه گربه ها هنگام گرسنگی ، سرماخوردگی یا ترسیدن برای مادران خود میو میو می کنند . اما هنگامی که بزرگتر می شوند ، برای برقراری ارتباط با یکدیگر از صداهایی مثل: صدای جیغ زدن ، خش خش و غرغر استفاده می کنند.

نگهداری اردک

نگهداری اردک

انواع مختلفی از اردک وجود دارد و برخی از آنها حیوانات خانگی بهتری نسبت به بقیه هستند، اما همه آنها نیازهای مراقبتی مشابهی دارند.

 موی گربه

موی گربه

گلوله مو در گربه ها ناخوشایند است.موی گربه می تواند باعث انسداد روده شود و این امر باعث بوجود آمدن یک مشکل جدی سلامتی برای گربه شما می شود.

داروهای ضد درد برای سگ

داروهای ضد درد برای سگ

وقتی حیوان خانگی شما آسیب می بیند ، می خواهید به او کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشد، اما سعی نکنید حدس بزنید مشکل آنها چیست. به سگ خود ایبوپروفن یا استامینوفن بدون مشورت با دامپزشک ندهید. به دامپزشک خود مراجعه کنید تا دریابید مشکل چیست.

چرا برخی از سگ ها و گربه ها خجالتی هستند؟

چرا برخی از سگ ها و گربه ها خجالتی هستند؟

بسیاری از سگ ها و گربه ها شخصیت ترسویی دارند زیرا به عنوان توله سگ یا بچه گربه ، از تجربه های مناسب کافی برخوردار نبوده اند. ترس می تواند از منابع مختلف ناشی شود ، از جمله ژنتیک و تجربیات بد قبلی.

مراقبت های دامپزشکی برای سگ ها

مراقبت های دامپزشکی برای سگ ها

مراقبت منظم دامپزشکی جزء اساسی سلامت حیوان خانگی شما است.

آب مروارید در سگ ها

آب مروارید در سگ ها

اگر نگران این هستید که سگ شما ممکن است آب مروارید داشته باشد ، از دامپزشک خود نوبیت معاینه ی چشم بگیرید. دامپزشک چشم سگ شما را به طور کامل بررسی می کند. با استفاده از یک نور روشن و یک لنز ذره بین ، دامپزشک می تواند آب مروارید را که تازه در حال شکل گیری است یا نابالغ است و هنوز روی بینایی سگ شما تأثیر نگذاشته است ، تشخیص دهد.

مراقبت از سگ های سالمند

مراقبت از سگ های سالمند

مراقبت از یک سگ سالخورده در مقایسه با روزهایی که او جوان و سرحال بود ، ملاحظات متفاوتی می طلبد. بنابراین ، آگاهی از محدودیت های سگ شما اولین قدم مهم در اطمینان از مطلوب بودن باقیمانده سالهای عمر او است.

خرگوشهای خانگی چقدر عمر می کنند؟

خرگوشهای خانگی چقدر عمر می کنند؟

خرگوشها حیوانات خانگی بسیار محبوبی هستند و طول عمر آنها در طول سالها به دلیل کیفیت مراقبت هایی که از صاحبانشان دریافت می شود ، افزایش یافته است.

آموزش دادن طوطی

آموزش دادن طوطی

به طور کلی اطلاعات غلط زیادی در مورد رفتار و آموزش حیوانات وجود دارد ، حتی در مورد طوطی ها. بسیاری از مردم بر این باورند که طوطی ها گاز می گیرند ، جیغ می کشند ، مبلمان را خراب می کنند، پرخاشگری می کنند ، زیرا آنها حیوانات وحشی هستند اما اینگونه نیست.

به این وب سایت رای دهید