دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

چرا گربه ها مکان های مرتفع را دوست دارند؟

چرا گربه ها مکان های مرتفع را دوست دارند؟

آیا تا به حال وارد خانه خود شده اید و گربه خود را در بالای یخچال، قفسه کتاب یا نقطه مرتفع دیگری در خانه خود دیده اید.به نظر شما چرا گربه ها بلندی و ارتفاع را دوست دارند؟

یووئیت در گربه ها

یووئیت در گربه ها

یووئیت یک بیماری چشمی دردناک است که می تواند در گربه ها رخ دهد. این عارضه دلایل مختلفی می تواند داشته باشد اما هرگز نباید آن را نادیده گرفت. یووئیت در صورت درمان نشدن می تواند به کوری دائمی تبدیل شود، بنابراین دانستن اینکه چگونه علائم را بشناسید می تواند به راحت و بینایی گربه شما کمک کند.

چرا گربه ها همیشه مدفوع خود را نمی پوشانند؟

چرا گربه ها همیشه مدفوع خود را نمی پوشانند؟

گربه‌های وحشی که مدفوع خود را دفن می‌کنند اساساً به دو دلیل این کار را انجام می‌دهند: یکی ناشناخته نگه داشتن حضور خود از شکارچیان احتمالی. مورد دیگر نشان دادن این است که آنها گربه های غالب را به چالش نمی کشند.

چرا سگ ها دعوا می کنند؟

چرا سگ ها دعوا می کنند؟

دعوای سگ یکی از ترسناک ترین چیزهایی است که صاحب سگ می تواند شاهد آن باشد. بسیاری از صاحبان در تعیین زمان شروع یک دعوای سگ و نحوه تشخیص تفاوت بین بازی و دعوا مشکل دارند.

10 دستور اصلی آموزش سگ

10 دستور اصلی آموزش سگ

مهم است که وقت خود را برای آموزش برخی از اقدامات سگ خود صرف کنید. چندین دستور اساسی برای آموزش سگ وجود دارد که هر سگی باید بداند. در حین آموزش به سگ خود،این نشانه ها می تواند به شما کمک کند سگ خود را تحت کنترل داشته باشید و به سگ شما نظم بدهد.

معانی مختلف دم تکان دادن سگ

معانی مختلف دم تکان دادن سگ

دم تکان دادن نوعی ارتباط سگ است. سگ‌ها دم خود را تکان می‌دهند تا چیزی در مورد احساس خود به ما بگویند، درست مانند سایر اشکال زبان بدن آیا دم سگ شل شده و به جلو و عقب حرکت می کند؟ آیا بدن آن همراه با تکان دادن حرکت می کند؟ اما آیا می دانید تکان دادن دم سگ واقعاً به چه معناست؟

آتاکسی در سگ ها

آتاکسی در سگ ها

دانستن در مورد آتاکسی سگ، این حرکت غیرطبیعی، به صاحب سگ کمک می کند تا در صورت بروز این بیماری بتواند بهتر آتاکسی را تشخیص دهد. سه دلیل اصلی برای آتاکسی وجود دارد که ممکن است در سگ‌ها رخ دهد،و همه آنها بر چگونگی حرکت و راه رفتن سگ تأثیر می‌گذارند.

 نگهداری از لاک پشت های آبزی خانگی

نگهداری از لاک پشت های آبزی خانگی

لاک پشت های آبزی و نیمه آبزی به عنوان حیوانات خانگی محبوب هستند. بسیاری از مردم نمی دانند که لاک پشت های آبزی چقدر می توانند بزرگ شوند؟ و روش های مراقبت از لاک پشت های آبزی چگونه است؟

درمان ورم پستان در گربه ها

درمان ورم پستان در گربه ها

اگر فکر می کنید گربه شما دچار مشکل ورم پستان دردناک شده است، باید در اسرع وقت آن را نزد دامپزشک ببرید.

سرطان پوست در گربه ها

سرطان پوست در گربه ها

برای صاحبان حیوانات خانگی دانستن علل سرطان پوست در گربه ها و اینکه آیا می توان از آن پیشگیری یا درمان کرد یا نه، مفید است.

درک شنوایی مار

درک شنوایی مار

در گذشته، این باور رایج بود که مارها نمی‌توانستند چیز زیادی بشنوند، زیرا گوش خارجی ندارند و به نظر نمی‌رسد به صداها پاسخ دهند. با این حال، تحقیقات علمی این تصور غلط رایج را رد می کند.

واکسیناسیون گربه

واکسیناسیون گربه

اگر گربه شما همیشه در داخل خانه بماند، ممکن است فکر کنید که از بیماری ها محافظت می شود. اما آنها هنوز هم می توانند میکروب های موجود در هوا را که ممکن است از پنجره یا در وارد شوند، بگیرند.

مشخصات گونه ماهی مینو

مشخصات گونه ماهی مینو

مینوهای ابر سفید کوهی ماهی‌های کوچک و رنگارنگی هستند که زمانی به آنها «نئون مرد کارگر» می‌گفتند، زیرا از نظر رنگی با تتراهای نئونی مقایسه می‌شدند، اما گران قیمت نبودند.

کج شدن سر در خرگوش ها

کج شدن سر در خرگوش ها

وقتی سر خرگوش خانگی شما کج می شود. چند توضیح وجود دارد که چرا خرگوش شما ناگهان سر خود را به یک طرف خم می‌کند.اما صرف نظر از علت، در صورت مشاهده کج شدن سر، باید به دامپزشک مراجعه کنید.

مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان

مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان باید چه کارهای انجام دهید؟ برای حفظ سلامتی آنها اقدامی انجام داده اید؟ ما در این مقاله مواردی را که برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان نیاز است برای شما خواهیم گفت تا با آگاهی بیشتر به مراقبت ازحیوان خانگی اقدام نمایید.

سرطان در حیوان خانگی

سرطان در حیوان خانگی

در این مقاله به برخی از سوالاتی که معمولا صاحبان حیوانات خانگی در مورد سرطان در حیوان خانگی می پرسند، پاسخ می دهیم.

اسب عرب

اسب عرب

نژاد اسب عرب به هزاران سال پیش برمی گردد. زیبایی چشمگیر و حتی خلق و خوی آن باعث شده است که در طول اعصار به یک اسب پرورش دهنده محبوب تبدیل شود.

5 حقیقت شگفت انگیز در مورد گربه های سیاه

5 حقیقت شگفت انگیز در مورد گربه های سیاه

چه صاحب گربه باشید چه نباشید، همه ما می دانیم که گربه های سیاه داستان های باور نکردنی زیادی دارند.

تغذیه مارها

تغذیه مارها

گاهی اوقات صاحبان مارهای خانگی با مشکل تغذیه مواجه می شوند . برخی از مارها، مانند پیتون های توپ ، به این معروف هستند که نمی خواهند غذا بخورند، اما مشکلات تغذیه با هر نوع مار ممکن است رخ دهد.

جفت گیری و تولید مثل گربه

جفت گیری و تولید مثل گربه

آیا می دانستید که گربه ها تا زمانی که جفت نشوند تخمک گذاری نمی کنند؟ یا اینکه یک گربه ماده ممکن است پنج بچه گربه به دنیا بیاورد که هر کدام از پدری متفاوت باشند؟ و کل گربه های نر آلت تناسلی خاردار دارند تا گربه ماده را تحریک به تخمک گذاری کند؟

به این وب سایت رای دهید