دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

مدفوع خرگوش

مدفوع خرگوش

خرگوش ها ، درست مانند گربه ها ، پنجه های خود را لیس می زنند ، خز روی گوش هایشان صاف می کنند و حتی پشت خود  را تمیز می کنند.

ویزیت عمومی طوطی توسط دامپزشک

ویزیت عمومی طوطی توسط دامپزشک

آیا در مورد ویزیت عمومی طوطی توسط دامپزشک می دانید؟ آیا برای درمان طوطی ها باید به دامپزشک مراجعه کنند؟ در این مقاله می خواهیم شما را با ویزیت عمومی طوطی توسط دامپزشک آشنا کنیم.

ویزیت عمومی دامپزشکی گربه 

ویزیت عمومی دامپزشکی گربه 

گربه ها به قلمرو خانه خود بسیار وابسته هستند و اکثر گربه های حیوان خانگی ما زندگی بسیار سرپناهی با روال بسیار قابل پیش بینی دارند که شامل سفرهای دور از خانه نمی شود. برای اکثر گربه ها، بازدید از دامپزشک یک تجربه بسیار زیاد است.

معاینه طوطی توسط دامپزشک

معاینه طوطی توسط دامپزشک

معاینه طوطی توسط دامپزشک - معاینه طوطی توسط دامپزشک چگونه است؟ وقتی صحبت از معاینه طوطی توسط دامپزشک می شود.

درمان پرندگان خانگی

درمان پرندگان خانگی

درمان پرندگان خانگی توسط دامپزشک- درمان پرندگان خانگی توسط دامپزشک در کلینیک دامپزشک چگونه است؟

نژاد سگ پامر

نژاد سگ پامر

پامرانی سگ کوچک، زیبا و دوست داشتنی است که معمولاً شخصیتی دوستانه دارد. این نژاد که "پوم" نیز نامیده می شود ، به عزیزان خود بسیار وفادار است و علیرغم ظاهر کوچک ، می تواند یک سگ نگهبان خوب باشد.

کبوتر الماسی

کبوتر الماسی

کبوترهای الماسی به دلیل اندازه کوچک و رفتار آرام، معمولاً به عنوان پرندگان حیوان خانگی دیده می شوند. آنها خیلی راحت در دسترس هستند.

بارداری خرگوش

بارداری خرگوش

اگر اخیراً یک خرگوش خانگی را از محیطی که در آن خرگوش نر نگهداری می شده خریداری کرده اید و یا اگر یک خرگوش نر سالم دارید و یک خرگوش ماده دارید که در کنار هم هستند. هر یک از این دو وضعیت می تواند منجر به بارداری خرگوش شما شود.

گربه ایرانی

گربه ایرانی

مشخصه نژاد گربه ایرانی با موی بلند و خلق و خوی شیرین آن است ،در میان گربه های نژاد اصیل ، گربه ایرانی به دلیل ظاهر خوب و جذاب، و آرام بودنش مورد احترام است.

 راه اندازی و نگهداری  آکواریوم آب شور

راه اندازی و نگهداری آکواریوم آب شور

اکثر افرادی که علاقه مند به داشتن آکواریوم آب شور خود هستند ، بیشتر فیلم هایی از اقیانوس زیر آب با دسته ماهی های گرمسیری زیبا را مشاهده کرده اند.اما تفاوت آب شیرین ، آب شور چیست؟

لاک پشت هرمان

لاک پشت هرمان

لاک پشت هرمان، یک لاک پشت مدیترانه ای است که در تپه های صخره ای و جنگل های بلوط و راش اروپایی زندگی می کند.

انتخاب پرنده سخنگو

انتخاب پرنده سخنگو

آیا تصمیم گرفته اید که صاحب پرنده شوید که صحبت کند ؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که در حال خرید پرنده ای هستید که با شما صحبت می کند؟

مشخصات سگ Dachshund

مشخصات سگ Dachshund

داش هوند مینیاتوری ، که به آن مینی داش هوند یا مینی داکسی نیز می گویند ، از دو اندازه نژاد داش هوند کوچکتر است (بزرگتر آن داش هوند استاندارد است)

دامپزشکی آنلاین پرندگان

دامپزشکی آنلاین پرندگان

دامپزشکی آنلاین پرندگان- دامپزشکی آنلاین پرندگان چیست؟

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی- چه زمانی نیاز است که اقدام به ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی کرد؟آیا شماره گربه بیمار دارید؟ آیا برای درمان بیماری سگ خود نمی دانید چه کار کنید؟ ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که در صورت بروز بیماری در سگ خود باید چه کار کنید؟

ویزیت عمومی دامپزشکی پرندگان

ویزیت عمومی دامپزشکی پرندگان

ویزیت عمومی دامپزشکی پرندگان- چه زمانی نیاز به ویزیت عمومی دامپزشکی پرندگان است؟در این مقاله می خواهیم در مورد پرندگانی که دچار بیماری می شوند و نیاز به ویزیت عمومی دامپزشکی پرندگان پیدا می کنند بگوییم.

درمان بیماری حیوانات در دامپزشکی

درمان بیماری حیوانات در دامپزشکی

درمان بیماری حیوانات در دامپزشکی- چه زمانی نیاز به درمان بیماری حیوانات در دامپزشکی است؟آیا حیوان خانگی شما دچار بیماری شده است؟

غذاهای رایج که می تواند پرنده شما را مسموم کند

غذاهای رایج که می تواند پرنده شما را مسموم کند

پرندگان موجوداتی اجتماعی هستند ، بنابراین بسیاری از صاحبان اجازه می دهند آنها هنگام غذا خوردن کنارشان باشند .

عفونت های تنفسی لاک پشت

عفونت های تنفسی لاک پشت

لاک پشت ها مستعد ابتلا به عفونت های تنفسی هستند و اغلب تحت محیطی قرار می گیرند که ممکن است باعث بیماری آنها شود. اما لاک پشت ها چگونه سرما می خورند؟

بیماری دندانی گربه

بیماری دندانی گربه

در گربه ها یک بیماری دندانی بنام استوماتیت شایع است. که منجر به التهاب بافت مخاطی دهان می شود. که به صورت بافت قرمز و تکثیر کننده در دهان و اغلب در گوشه های عقب دهان ظاهر می شود.

به این وب سایت رای دهید