نژاد فاکس تریر

نژاد فاکس تریر

0 دیدگاه 15 دی 1400 چاپ خبر بازدید: 637
نژاد فاکس تریر
Toy Fox Terrier بومی آمریکای شمالی است و پس از تلاقی پرورش دهندگان اسموت فاکس تریر کوچک با سگ های مینیاتوری مختلف به وجود آمد. این سگ های کوچک شخصیت بزرگی دارند و بازیگوش، باهوش و تندخو هستند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، Toy Fox Terrier یک آمریکایی واقعی است. آنها اولین بار در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 توسعه یافتند، زمانی که پرورش دهندگان اسموت فاکس تریر در ایالات متحده آنها را با نژادهای مینیاتوری تلاقی کردند. اینها شامل چیهواهوا، مینیاتور پینچر، منچستر تریر و تازی ایتالیایی بود.

فاکس تریرهای اصلی در انگلستان معرفی شدند تا روباه ها را مجبور به خروج از لانه خود کنند و شکار آنها را شروع کنند. آنها معروف به شجاع، مصمم و ورزشکار بودند.

پرورش دهندگان Toy Fox Terrier سگ کوچکتری با ویژگی های مشابه می خواستند. این سگ‌های کوچک همچنان در مزارع و مزارع و خانه‌ها درنده خویی هستند، اما نسبت به بستگان بزرگ‌تر خود رفتاری ملایم‌تر دارند.

اندازه، هوشمندی و چابکی آنها به این معنی بود که آنها همچنین در سیرک های مسافرتی به مواردی محبوب تبدیل شدند و اغلب می توان آنها را روی بازوی یک دلقک یافت که برای تماشاگران مجذوب ترفندهایی انجام می دهد. این امر همچنین به محبوبیت آنها برای مخاطبان بیشتر کمک کرد.

باشگاه کنل یونایتد در سال 1936 فاکس تریرها را به رسمیت شناخت، اما باشگاه کنل آمریکا تا سال 2003 وضعیت رسمی نژاد کامل را به آنها نداد.

ویژگی های Toy Fox Terrier

سطح محبت              بالا

دوستی                    بالا

نیازهای ورزش           بالا

بازیگوشی                بالا

سطح انرژی              بالا

آموزش پذیری         متوسط

هوش                     بالا

تمایل به پارس       متوسط

مقدار ریزش مو      متوسط

مراقبت از فاکس تریر مینیاتوری

Toy Fox Terrier فوق العاده باهوش، با اعتماد به نفس، مهربان و سرزنده است. اگرچه آنها کوچک هستند، اما باید برای شخصیت های بزرگ آنها آماده باشید، که گاهی اوقات می تواند آنها را نیز کمی چالش برانگیز کند.

این نژاد تمایل به ایجاد پیوندهای بسیار قوی با خانواده خود دارد. آنها سرگرم کننده هستند و اغلب برای بچه های محترم همبازی های مشتاق می شوند. آنها همچنین می توانند به شدت وفادار باشند و اغلب نگهبانان عالی هستند. شما فقط باید مراقب باشید که پارس هشدار آنها از کنترل خارج نشود . در غیر این صورت، می توانید همسایه هایی نسبتاً ناامید داشته باشید.

اگر بیش از حد تشویق شود، غرایز محافظتی آنها می تواند به رفتارهای نگهبانی تبدیل شود. اطمینان از اجتماعی شدن اولیه، مناسب و مداوم ایده خوبی است.

فاکس تریر باهوش و پرانرژی هستند و در عین حال که بسیار محبت‌آمیز هستند، به‌خاطر سگ‌های سگ‌دار معروف نیستند.

شما باید مطمئن شوید که سگ شما به اندازه کافی ورزش می کند. یک قدم زدن سریع در اطراف بلوک برای این شخصیت های شیک و سازگار کافی نیست. آنها از همراهی شما در مسیرهای پیاده روی لذت خواهند برد و می توانند رقبای چابکی خوبی ایجاد کنند. تعدادی از اسباب بازی های فاکس تریر قهرمان در ورزش های مختلف سگ وجود دارد .

فراموش نکنید که در خانه نیز فرصت های غنی سازی زیادی برای آنها داشته باشید. آنها بازیگوش، حیله گر و پر از انرژی هستند و اطمینان از داشتن یک انتخاب خوب از اسباب بازی های تعاملی مهم است. آنها احتمالاً راه‌های خود را پیدا خواهند کرد که در غیر این صورت، خود را سرگرم کنند.

فاکس تریرهای اسباب بازی به اندازه برخی از اقوام تریر خود دارای رگه های سرسخت و عمدی نیستند. آنها تمایل دارند که راضی کنند و این، همراه با میزان باهوشی آنها، به این معنی است که آنها واقعاً به آموزش با استفاده از روش‌های مبتنی بر پاداش پاسخ می‌دهند . آنها تمایل دارند چیزهای جدید را به سرعت انتخاب کنند و در مورد یادگیری ترفندهای سرگرم کننده متخصص هستند .

نژاد آمریکن استافوردشایر

 

به این وب سایت رای دهید