خدمات دامپزشکی آنلاین

خدمات دامپزشکی آنلاین

0 دیدگاه 4 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 557
خدمات دامپزشکی آنلاین
یکی از خدماتی که سامانه دامپزشک به شما ارائه میدهد امکان مشاوره تلفنی یا ویدیویی با دامپزشک متخصص می باشد.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، شما می توانید، بدون نیاز به اشتراک یا "ثبت نام" - فقط از طریق فرم آنلاین ما درخواست مشاوره کنید و ما بقیه کارها را انجام خواهیم داد. ما مشاوره تخصصی را به صورت آنلاین به شما ارائه می دهیم. و در صورت نیاز به ویزیت دامپزشکان ما در محل حاضر خواهند شد.

مشاوره

در طول مشاوره با یکی از متخصصان ما، ما می‌توانیم تمام جنبه‌های وضعیت حیوان خانگی شما، از جمله گزینه‌ها و توصیه‌هایی برای تحقیقات بیشتر، تشخیص، گزینه‌های درمانی و پیش آگهی احتمالی را مورد بحث قرار دهیم.

هدف ما ارائه نظر تخصصی است که شما و دامپزشک می توانید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که حیوان خانگیتان بهترین مراقبت ممکن را دریافت می کند. ما مشاوره و نظر تخصصی را ارائه می دهیم و دامپزشک ما برای معاینه های اوایه حیوان خانگی شما در محل حاضر خواهد.

لطفاً توجه داشته باشید که از آنجایی که معاینه فیزیکی انجام نمی شود، متخصصان ما نمی توانند در طول مشاوره دارو تجویز کنند. این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم به درمان کمک کنیم ، ما می‌توانیم گزینه‌های درمانی را پیشنهاد کنیم که، با دامپزشکان ما در محل خود در میان بگذارید.

در اکثر مواقع، دامپزشکان ما قادر خواهند بود به شما در مورد سلامت حیوان خانگیتان کمک کنند.

چرا باید از متخصص دامپزشکی نظرخواهی کرد؟

آنها دانش زیادی در مورد مراقبت ، درمان و نگهداری  از حیوان خانگی دارند و همیشه اولین و بهترین گزینه تماس برای هر گونه سوال یا مشکلی در رابطه با سلامت حیوان خانگی شما هستند.

نمونه هایی از زمانی که مشاوره با یکی از متخصصان ما می تواند مفید باشد عبارتند از:

برای تصمیم گیری در مورد درمان حیوان خانگی خود به کمک نیاز دارید

آزمایشات قبلی نتوانسته اند به تشخیص قطعی برسند

قبلاً بیماری تشخیص داده شده است اما  حیوان خانگی به درمان پاسخ نداده است

قبلاً بیماری تشخیص داده شده است اما بهترین گزینه درمانی منظور نشده است 

مراحل بعدی برای بررسی مشکل حیوان خانگی شما نامشخص است

اگر حیوان خانگی شما مشکل یا بیماری دارد و نیاز به مشورت با دامپزشک دارید به سایت https://dampezeshk.netمراجعه کنید  و مشکلات پت خود را با ما در میان بگذارید.

به این وب سایت رای دهید