دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

نژاد کاوالییر کینگ

نژاد کاوالییر کینگ

در 300 سال گذشته پرورش سگ در انواع مختلفی از نژادها با اندازه ها ، شکل ها و توانایی های مختلف انجام شده است. متأسفانه، این روند باعث شده است که بسیاری از نژادها همخونی بیشتری داشته باشند و احتمال بیشتری برای به ارث بردن بیماری های ژنتیکی وجود داشته باشد.

کوپروفاژی  سگ

کوپروفاژی سگ

سگها اغلب تمایل به چیزهایی دارند که کمتر به نظر ما خوش می آید. ممکن است حمله به سطل آشغال آشپزخانه یا خوردن غذاهای ، خیابان یا جاهای دیگر باشد. گاهی اوقات ، این غذا خوردن شامل مدفوع (پو) نیز می باشد.این پو می تواند طیف وسیعی از گونه ها (پرندگان ، اسب ، خرگوش ، گاو ، گوسفند ، گوزن ) باشد.

زندگی سالم تر و طولانی تر در سگ ها

زندگی سالم تر و طولانی تر در سگ ها

همانطور که هرکسی که تا به حال با سگ زندگی کرده است که معمولا وقت کافی با برای کذراندن با سگ خود ندارد. بیشتر سگها به طور متوسط فقط حدود 10 تا 14 سال عمر می کنند - اگرچه برخی از آنها به طور طبیعی بیشتر عمر می کنند ، در حالی که برخی دیگر مستعد ابتلا به بیماری ها هستند که می تواند طول عمر آنها را محدود کند.

گربه های خیابانی

گربه های خیابانی

استرالیا محل زندگی انبوهی از گربه های خیابانی است که تعداد آن ها 700000 عدد تخمین زده می شود. این تعداد بدون مراقبت مناسب پزشکی در مناطق شهری ، اطراف زباله دان ها یا مزارع زندگی می کنند.

کرم قلابدار مقاوم در برابر دارو

کرم قلابدار مقاوم در برابر دارو

انگل شناسان دامپزشک هشدار می دهند که کرم قلابدار مقاوم به آنتی بیوتیک در سگ های ایالات متحده در حال گسترش است و دامپزشکان باید مراقب عفونت های مداوم و مزمن باشند.

آموزش پرواز طوطی ها

آموزش پرواز طوطی ها

در حالی که بسیاری از صاحبان طوطی ها برای کاهش توانایی پرواز و فرار نکردن آن ها بال پرندگان خود را کوتاه می کنند، پرواز به طوطی ها اجازه می دهد تا هنگام تماس فراخوانده شوند ، دستورات اولیه را رعایت کنند، خطرات طبیعی را تشخیص دهند و در این صورت با خیال راحت در مناطق باز پرواز کنند.

بینایی حیوانات

بینایی حیوانات

هنگامی که یک پستاندار تازه متولد شده برای اولین بار چشمان خود را باز می کند ، می تواند دنیای اطراف خود را حس کند. اما چگونه این اتفاق می افتد قبل از اینکه آنها بینایی را تجربه کنند؟

مرجان های صخره ای

مرجان های صخره ای

مرکز امداد و نجات فلوریدا در جنوب اورلاندو در حال پرورش بزرگترین مجموعه مرجان فلوریدا است. مرجان های فلوریدا از سواحل جنوب شرقی ایالت آورده شده است تا از یک بیماری ویرانگر نجات یابند.

خطر انقراض اژدهای کومودو

خطر انقراض اژدهای کومودو

اژدهای کومودو در ظاهر شبیه به موجودات افسانه‌ای است ولی در واقع جزو خزندگان است و قدمت زیادی دارد. اژدهای کومودو نام خود را از جزیره‌ای گرفته است که اولین بار در آنجا یافت شد. اژدهای کومودو جزء بزرگترین مارمولک هایی هستند که هنوز بر روی زمین زندگی می کنند.

راه رفتن سگ ها

راه رفتن سگ ها

فناوریهای تجزیه و تحلیل هدفمند راه رفتن، برای کمک به دامپزشکان و تعیین ویژگیهای راه رفتن مطلوب، در دسترس قرار گرفته است.این فناوری می تواند در تشخیص لنگش و همچنین پاسخ به درمانهای مختلف کمک شایانی کند.

 رقابت در فرآوری گوشت و طیور

رقابت در فرآوری گوشت و طیور

در پی فرمان اجرایی نهم ژوئیه 2021 مبنی بر ارتقاء رقابت در اقتصاد آمریکا و همچنین قانون برنامه نجات آمریکا ، USDA تلاش های خود را برای ایجاد بخش متنوع تر فرآوری گوشت، مضاعف می کند.

سگ هایی که هوای سرد را دوست دارند.

سگ هایی که هوای سرد را دوست دارند.

برخی از سگها زمانیکه دمای هوا کاهش می یابد هنگام بیرون رفتن نیاز به محافظت دارند ، اما نژادهایی هم هستند که از سردی هوا لذت می برند و برای زمستان ساخته شده اند.

گیاهان مضر برای گربه ها

گیاهان مضر برای گربه ها

در صورت امکان ، گیاهان سمی را از فضای داخلی و خارجی خانه خود دور کنید. اگر گیاهانی دارید که ممکن است برای حیوانات خانگی شما مشکل ایجاد کند ، نصب حصار یا محوطه ای برای جلوگیری از دسترسی حیوانات خود به این گیاهان در نظر بگیرید.

تشابه ارتباطی آواز پرندگان و وال های گوژپشت

تشابه ارتباطی آواز پرندگان و وال های گوژپشت

دهه ها تحقیق برای درک صداهای تولید شده توسط نهنگ گوژپشت انجام شده است. بسیاری از دانشمندان اصوات تولید شده توسط نهنگ را به آواز پرندگان تشبیه کرده اند. صداهایی که برای جذب همسر احتمالی یا هشدار به رقبا طراحی شده است.

گربه سیامی

گربه سیامی

گربه ها موجوداتی دوست داشتنی و زیبا هستند. یکی از لذت های گربه داشتن، نوازش موی نرم و مخمل مانند آن ها است.

اولین گوشت واگو پرینت شده 3 بعدی

اولین گوشت واگو پرینت شده 3 بعدی

تولید مواد غذایی (به ویژه کشاورزی دامی و تولید گوشت گاو) بر محیط زیست تأثیر منفی می گذارد. پرورش حیوانات برای مصرف گوشت آن ها باعث انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی های زیادی می شود. این فرایند همچنین عمیقاً ناکارآمد است و از زمین، آب و سایر منابع طبیعی محدود استفاده ی بیش از حد می کند.

قوانین رفاه حیوانات در سال 2021

قوانین رفاه حیوانات در سال 2021

همه ی ما نیاز به قوانین برای حفظ سلامت و ایمنی خود و حیوانات خانگی خود داریم.

خطر جلبک رودخانه ها

خطر جلبک رودخانه ها

هنگامی که جریان دریاچه ها ، نهرها و رودخانه ها شروع به کند شدن می کند و دمای آب بالا می رود ، شرایط مناسبی را برای رشد جلبک های خطرناک ایجاد می کند.

سالم ترین غذای سگ و گربه چیست؟

سالم ترین غذای سگ و گربه چیست؟

تغذیه پایه و اساس سلامت و تندرستی برای حیوانات خانگی است. غذای متنوعی برای گربه یا سگ شما وجود دارد، اما برای هر دو حیوان خانگی ، غذای غیر خشک همیشه بهتر است. غذاهای گوشتی یا ماهی حاوی کربوهیدرات کمتری هستند.

نجات حیوانات از کابل جنجال برانگیخت

نجات حیوانات از کابل جنجال برانگیخت

نجات حیوانات در کابل این سؤال را ایجاد کرده است که آیا حیوانات باید بیش از مردم در اولویت قرار گیرند یا نه. در آخرین روزهای جنگ بیست ساله غرب در افغانستان ، جنجال کوچکی به راه افتاد که معلوم شد برخی خیریه های غربی در حمایت از حیوانات در افغانستان مشارکت داشته اند.

به این وب سایت رای دهید