اشک مصنوعی برای سگ ها

اشک مصنوعی برای سگ ها

0 دیدگاه 11 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 1859
اشک مصنوعی برای سگ ها
اشک های مصنوعی برای سگ ها در طیف وسیعی از اشکال مایع وجود دارد که شامل قطره های چشمی و پماد می شود. اما برخی از انواع آنها برای خرید نیاز به نسخه دامپزشک دارند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، اشک مصنوعی یک داروی روان کننده است که می توان برای درمان خشکی چشم سگ ها از آن استفاده کرد. اشک مصنوعی، آب سطح چشم سگ را تأمین و پلک زدن را روان می کند. اما قبل از استفاده از این دارو برای درمان سگ خود باید با دامپزشک مشورت کنید. دستورالعمل های دامپزشک خود را برای دوز و دفعات صحیح و ایمن به دقت دنبال کنید.

در اینجا آنچه شما باید در مورد استفاده، از دوز و عوارض جانبی اشک مصنوعی برای سگ خود بدانید آورده شده است.

استفاده از اشک مصنوعی برای سگ ها

اشک مصنوعی یک داروی روان کننده است که دامپزشکان در درجه اول برای درمان موارد خشکی چشم در سگ ها توصیه می کنند.

این دارو با ایجاد هیدراتاسیون و روان کننده اضافی به سطح قرنیه چشم عمل می کند. و در برخی موارد، می تواند به درمان مشکلات التهاب چشم نیز کمک کند.

دوز اشک مصنوعی برای سگ

از آنجایی که تنوع زیادی در انواع اشک مصنوعی و نیازهای سگ‌ها وجود دارد، باید به دستورالعمل‌های دامپزشک خود برای دوز و تجویز عمل کنید .

بسته به شکل دقیق دارو، دامپزشک شما ممکن است توصیه کند که آنها را به طرق مختلف به سگ خود بدهید . بنابراین دستورالعمل هایی را که دامپزشک به شما داده است در مورد دوز و تجویز به دقت دنبال کنید. هنگام مراقبت از چشم های سگ، همیشه قبل و بعد از مصرف هر دارویی دست های خود را کاملا بشویید.

عوارض اشک مصنوعی برای سگ

عوارض جانبی اشک مصنوعی در سگ ها غیر معمول است. امادر برخی موارد، سگ ها ممکن است ترشح یا خارش داشته باشند.

به طور کلی، اگر هنگام دادن هر نوع دارویی به سگ خود متوجه علائم یا واکنش آلرژیک، از جمله کهیر، تورم، یا مشکل در تنفس شدید، حتماً و فوراً با دامپزشک خود تماس بگیرید.

سنگ کلیه در سگ ها

 

به این وب سایت رای دهید