دلایل استفاده دامپزشکی آنلاین

دلایل استفاده دامپزشکی آنلاین

0 دیدگاه 11 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 406
 دلایل استفاده دامپزشکی آنلاین
خدمات بهداشت از راه دور در درجه اول راهنمایی و مشاوره هستند، در حالی که پزشکی از راه دور به پزشکان اجازه می دهد تا بیمار را به صورت مجازی معاینه کنند و دارو تجویز کنند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، مشتریان برای ارائه خدمات دامپزشکی از راه دور روی ما حساب می کنند. دامپزشکی از راه دور مطمئنا چیز جدیدی نیست، دامپزشکان می گویند بر می گردد به اواخر دهه 1800، زمانی که تلفن اختراع شد، شروع شد. امروزه، سؤالات اصلی پیرامون مرکز بهداشت از راه دور در مورد مقررات حاکم بر استفاده از آن و اینکه چرا دامپزشک باید خدمات بهداشتی از راه دور را ارائه دهد، مطرح است. اما ابتدا اجازه دهید تله سلامت را در زمینه دامپزشکی تعریف کنیم.

بهداشت از راه دور دامپزشکی تبادل دانش پزشکی بین صاحب حیوان خانگی و یک متخصص دامپزشکی از طریق زیرساخت دیجیتال است. ارتباط می تواند از طریق ایمیل، پیامک، کنفرانس ویدیویی یا یک تماس ساده انجام شود.

دسته های اولیه عبارتند از:

تله تریاژ: تعیین اینکه آیا حیوان به کمک فوری پزشکی نیاز دارد یا خیر.

Teleadvice: اطلاعات عمومی داده شده به صاحب حیوان خانگی در مورد تغذیه، دامپروری یا سایر موضوعات غیر مرتبط با یک موضوع پزشکی.

مشاوره از راه دور: تبادل بین یک متخصص دامپزشکی با یک دامپزشک عمومی یا خود بیمار در مورد یک بیماری خاص

پزشکی از راه دور: زمانی که یک رابطه بین دامپزشک، مشتری، بیمار برقرار شده است، تشخیص، پیش آگهی و تجویز دارو می‌تواند در زیرساخت دیجیتال رخ دهد.

هر شهر یا کشور می تواند تعاریف منحصربفردی از خدمات بهداشتی از راه دور داشته باشد که معمولاً در چارچوب قانون اجرایی بهداشت و درمان آن نوشته می شود. تحت تعاریف استاندارد، خدمات بهداشتی از راه دور در درجه اول راهنمایی و مشاوره هستند و در درجات بعدی بیمار را به صورت مجازی معاینه کرده و دارو تجویز می کنند. 

سامانه دامپزشک با ارائه تمامی خدمات آنلاین دامپزشکی کمک می کند تا هر چه زودتر حال حیوان خانگی شما بهبود و تمامی امکانات را برای راحتی پت شما فراهم می کند.

اصول اولیه دامپزشکی از راه دور

به این وب سایت رای دهید