تله مدیسین برای کمک به حیوانات خانگی

تله مدیسین برای کمک به حیوانات خانگی

0 دیدگاه 18 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 862
تله مدیسین برای کمک به حیوانات خانگی
تله مدیسین می تواند به روش های جدید در ارائه مراقبت های دامپزشکی، حیوانات خانگی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در بسیاری از موارد تشخیصی و درمانی ، پزشکی از راه دور به یک گزینه تبدیل می شود و به ما این امکان را می دهد پاسخ درمانی حیوان خانگی شما را ارزیابی کنیم و ارزش آن تقریباً به اندازه یک ویزیت دامپزشکی است . تله مدیسن در موارد زیر بسیار کمک کننده می باشد: 

مشکلات پوستی

مشکلات تنفسی

سوالات رفتاری

خراش یا زخم

مراقبت از سلامت عمومی

مراقبت بعد از ساعت کاری

مراقبت های بعد از جراحی

فراهم کردن دسترسی آسان به مراقبت های دامپزشکی برای صاحبان حیوانات خانگی از راه دور از طریق تله مدیسین امکان پذیر می باشد و نگرانی برای همیشه در صاحبان پت از بین خواهد رفت.

برای بسیاری از حیوانات خانگی بیمار یا مشکوک به بیماری های خاص، ما باید آزمایش خون انجام دهیم، اشعه ایکس بگیریم یا سونوگرافی انجام دهیم تا اطلاعات کافی برای تشخیص دقیق به ما بدهد. پس از این مرحله، می‌توانید از سایت ما(سامانه دامپزشک)برای بررسی پیشرفت، سؤال در مورد پاسخ دارویی حیوان خانگی خود یا سایر مسائل مربوط به وضعیت حیوان خانگی خود استفاده کنید.

در موارد دیگر، شما می توانید از تله مدیسین برای ارزیابی مشکل حیوان خانگی خود استفاده کنید و در صورت نیاز، مانند زمانی که برآمدگی ها، جوش ها یا زخم ها ظاهر می شوند، به ما اطلاع دهید. پزشکی از راه دور برای شناسایی انگل نیز فوق‌العاده است. ما تماس‌های زیادی دریافت می‌کنیم که در مورد کرم‌هایی که یک توله سگ در مدفوع خود دارد و نقاط سیاه کوچکی که می‌تواند یک کنه یا برچسب پوستی باشد، داریم.  پزشکی از راه دور می تواند به ما در یافتن پاسخ کمک کند.

ما امیدواریم که شما به اندازه ما در مورد مزایایی که پزشکی از راه دور به حیوان خانگی شما ارائه می دهد آگاه باشید. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید از طریق سایت (سامانه دامپزشک)با ما در تماس باشید.

تله مدیسین چیست؟

 

به این وب سایت رای دهید