تشخیص و درمان بدون معاینه فیزیکی و حضوری

تشخیص و درمان بدون معاینه فیزیکی و حضوری

0 دیدگاه 25 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 541
تشخیص و درمان بدون معاینه فیزیکی و حضوری
در یک ویزیت معمولی دامپزشکی، دامپزشک اطلاعات مربوط به حیوان خانگی شما را از طریق دو روش جمع آوری می کند: تاریخچه پزشکی و معاینه فیزیکی.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، تاریخچه پزشکی را می توان به راحتی در یک ویزیت پزشکی از راه دور به دست آورد، درست مانند یک ویزیت حضوری. درک آنچه در خانه بصورت تصویری می بینید، زمانی که علائم در پت شروع شده اند، و اینکه از زمان شروع اولیه خود بدتر شده یا بهبود یافته است، و سایر حقایق در مورد تاریخچه حیوان خانگی شما می تواند به طور قابل توجهی لیست تشخیص های احتمالی را محدود کند. در بسیاری از موارد، تاریخچه پزشکی به اندازه معاینه فیزیکی مهم است.

معاینه فیزیکی در یک قرار ملاقات پزشکی از راه دور در مقایسه با ویزیت حضوری محدودتر است. دامپزشک شما ممکن است تصاویر یا ویدیوهایی از حیوان خانگیتان درخواست کند. اگر سگ شما می لنگد، دامپزشک  ممکن است بخواهد فیلمی از راه رفتن و دویدن او بخواهد. اگر سگ شما توموردارد، دامپزشک ممکن است بخواهد توده را ببیند، چه در عکس یا از طریق ویدئوی زنده. دامپزشک همچنین ممکن است از شما بخواهد که موارد خاصی را در حیوان خانگی خود بررسی کنید. به عنوان مثال، دامپزشک شما ممکن است به شما توضیح دهد که چگونه ضربان قلب حیوان خانگی خود را بررسی کنید و سپس از شما بخواهد که این کار را انجام دهید. ممکن است دامپزشک از شما بخواهد که لب حیوان خانگی خود را بلند کنید تا رنگ لثه های حیوان خانگی خود را بررسی کند.

 

در حالی که انجام یک معاینه کامل و جامع در طول قرار ملاقات پزشکی از راه دور غیرممکن است، در بسیاری از موارد دامپزشک شما می تواند اطلاعات کافی برای رسیدن به یک تشخیص احتمالی منطقی و شروع درمان جمع آوری کند. دامپزشک شما ممکن است کارهایی را توصیه کند که می توانید برای حیوان خانگی خود در خانه انجام دهید یا ممکن است داروهایی برای درمان بیماری حیوان خانگی شما تجویز کند. در هر صورت خدمات دامپزشکی آنلاین هم برای صاحبان و هم برای پت ها مزایای زیادی دارد.

پزشکی از راه دور یک گزینه مراقبتی

به این وب سایت رای دهید