آیا تله مدیسین مفید است؟

آیا تله مدیسین مفید است؟

0 دیدگاه 28 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 538
آیا تله مدیسین مفید است؟
تله مدیسین، در شرایطی که صاحبان حیوانات خانگی نمی توانند پت های خود را به بیمارستان دامپزشکی بیاورند مفید (و ضروری) است.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، دامپزشک شما ممکن است بر اساس قرار ملاقات از راه دور تشخیص دهد که حیوان خانگی شما به مراقبت حضوری نیاز دارد. در شهرهای دورافتاده، صاحبان حیوانات خانگی معمولاً این گزینه را ندارند که حیوان خانگی خود را در صورت بیمار یا مجروح شدن نزد دامپزشک ببرند. ممکن است لازم باشد دامپزشکان بهترین تشخیص را دهند و بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در قرار ملاقات پزشکی از راه دور همراه با تجربه‌شان، یک برنامه درمانی ایجاد کنند. 

دامپزشک شما ممکن است بر اساس قرار ملاقات از راه دور تشخیص دهد که حیوان خانگی شما به مراقبت حضوری نیاز دارد.

ممکن است دامپزشک شما نتواند اطلاعات کافی را برای تشخیص کامل و دقیق جمع آوری کند و ممکن است برای تعیین علت مشکل حیوان خانگی شما آزمایشات تشخیصی بیشتری لازم باشد. به عنوان مثال، دامپزشک شما ممکن است فقط بتواند علائمی را برای حیوان خانگی ای که درد را تجربه می کند، تسکین دهد، اما برای تعیین علت اصلی درد و درمان آن، نیاز به آزمایش خون، رادیوگرافی، سونوگرافی یا سایر آزمایش های تشخیصی باشد. توصیه های اولیه ممکن است همچنان از طریق پزشکی از راه دور انجام شود تا به حیوان خانگی شما آرام ، و از عواقب جدی تر جلوگیری شود.

دامپزشکان "سامانه دامپزشک" می توانند در راستای تشخیص بیماری حیوانات خانگی، به شما و پت هایتان کمک کنند. و استرس و نگرانی را از چهره شما بکاهند.

به این وب سایت رای دهید