سلامت حیوانات خانگی

سلامت حیوانات خانگی

0 دیدگاه 4 اسفند 1400 چاپ خبر بازدید: 443
سلامت حیوانات خانگی
برقراری ارتباط با دامپزشک، به صورت آنلاین، یک راه راحت برای دریافت توصیه های بهداشتی عمومی حیوانات خانگی شما است.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، شما می توانید در مورد تغذیه، سلامت، نظافت، پیشگیری از انگل، رفتار و موارد دیگر از دامپزشکان مشاوره بگیرید. به عنوان مثال یک دامپزشک آنلاین سلامت از راه دور و تله تریاژ، در مورد بهترین رژیم غذایی برای یک توله سگ در حال رشد یا مؤثرترین پیشگیری از کرم قلب به شما پیشنهاداتی می کند و سوالاتی از شما خواهد پرسید.

تریاژ حوزه دیگری است که دامپزشکان آنلاین می توانند برای صاحبان بسیار مفید باشند. تله تریاژ شامل تعیین این است که آیا موقعیت حیوان خانگی شما اورژانسی است و یا نیاز به توجه بیشتری دارد که با درمان های خانگی مشکل پت شما برطرف می شود.

به عنوان مثال، سوالات در مورد استفراغ و اسهال بسیار رایج است. استفراغ و اسهال می تواند نشان دهنده هر چیزی باشد، از ناراحتی خفیف معده از خوردن غذاهای زیاد، تا بیماری شدید مانند پاروویروس، نارسایی کلیه یا مسمومیت.

به عنوان یک والدین حیوان خانگی، بسیار سخت است که متوجه شوید این علائم چقدر می توانند جدی باشند. دامپزشکان برای ارزیابی فوریت این موقعیت آموزش دیده اند. یک دامپزشک آنلاین می تواند علائم و سابقه پزشکی حیوان خانگی شما را چک کند و بگوید که آیا سگ شما باید فوراً توسط دامپزشک اورژانس ویزیت شود یا خیر.

گرفتن نظر

دریافت نظر اغلب برای والدین حیوان خانگی که خواهان اطلاعات بیشتر در مورد سلامت حیوان خانگی خود هستند، آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

با این حال، هنگام گرفتن نظر از یک دامپزشک آنلاین، به خاطر داشته باشید که ما واقعاً نمی‌توانیم بدون معاینه حیوان خانگی، نظر دوم را ارائه کنیم، چون عکس‌برداری اشعه ایکس، نتایج آزمایش و جزئیات معاینه مربوط به آن دسترسی نداریم. وضعیت حیوان خانگی شما همچنین ممکن است نیاز به آزمایش داشته باشد.

در عوض، یک دامپزشک آنلاین ممکن است بتواند در مورد آزمایشات یا درمان های دیگر پیشنهاداتی بدهد و می تواند به شما در آموزش تشخیص اولیه کمک کند.

پرسش در مورد نگرانی های بعدی

پیگیری بخش مهمی از تربیت حیوانات خانگی است. به عنوان دامپزشک، اغلب از ما در مورد مراحل بعدی حیوانات خانگی که به دلیل بیماری درمان شده اند یا در حال بهبودی پس از جراحی هستند، سؤال می شود. در این شرایط، ما می‌توانیم با دیدن عکس‌های برش‌های جراحی یا پوست در حال بهبودی، به شما کمک کنیم تا کمی آرام شوید و بگوییم که آیا همانطور که انتظار می‌رود بهبود می‌یابد یا خیر.

با این حال، مشاوره با یک ویزیت حضوری دامپزشک شما یکسان نیست. بنابراین باید همیشه قرارهای معاینه و پیگیری خود را حفظ کنید.

چه انتظاری از مشاوره آنلاین دارید؟

 

به این وب سایت رای دهید