چت آنلاین در مقابل مشاوره ویدیویی

چت آنلاین در مقابل مشاوره ویدیویی

0 دیدگاه 16 اسفند 1400 چاپ خبر بازدید: 523
چت آنلاین در مقابل مشاوره ویدیویی
در سال‌های اخیر، خدمات دامپزشکی آنلاین، بازدیدهای تلویزیونی، ویدیویی و همچنین چت یا مکالمات متنی را ارائه می‌دهند. چت ها برای والدین حیوانات خانگی که به ابزارهای ویدئو کنفرانس دسترسی ندارند عالی است و می توانند اطلاعات مفید زیادی را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، یک بازدید ویدیویی امکانات بیشتری را باز می کند. بازدیدهای ویدیویی به شما این امکان را می دهد که ارتباط معتبرتری با دامپزشک برقرار کنید.

توانایی دیدن تعداد تنفس حیوان خانگی، رنگ لثه، چشم ها، گوش ها، کیفیت مو، راه رفتن، آسیب های پوستی و غیره به دامپزشک اجازه می دهد تا تصور بهتری از وضعیت بیمار داشته باشد. ویدئو همچنین امکان بازخورد فوری با نشانه‌های کلامی و غیرکلامی را فراهم می‌کند، برخلاف اینکه باید منتظر باشید تا کسی پاسخی را تایپ کند.

برای اینکه بیشترین بهره را از دامپزشک آنلاین خود ببرید، آماده باشید تا توضیحات بسیار بیشتری نسبت به قرار ملاقات حضوری ارائه دهید. از آنجایی که ما نمی‌توانیم یک معاینه عملی انجام دهیم و بیماران ما نمی‌توانند به ما بگویند چه چیزی باعث درد می‌شود، به شما متکی هستیم تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی تغییر کرده است. این بدان معناست که هر چه بتوانید دقیق‌تر باشید، از جمله ارائه تصاویر، ما می‌توانیم مفیدتر باشیم.

دامپزشک چه سوالاتی خواهد پرسید؟

دامپزشک آنلاین احتمالاً سؤالاتی مشابه با دامپزشک معمولی شما خواهد پرسید. ممکن است از شما خواسته شود که نگرانی خود را توضیح دهید، اینکه آیا گربه شما به طور طبیعی عمل می کند، خوب غذا می خورد و می نوشد، آیا اخیراً استفراغ یا اسهال داشته است یا خیر ، و اینکه آیا او هر دارویی مصرف می کند یا شرایط پزشکی شناخته شده ای دارد.

 

سپس دامپزشک می تواند سوالات را در صورت نیاز بسته به مورد فردی تنظیم کند.

یک دامپزشک آنلاین چه منابعی را در اختیار شما قرار می دهد؟

اطلاعات و منابع داده شده توسط دامپزشک ممکن است به نوع خدماتی که استفاده می کنید بستگی داشته باشد. خدماتی که در آن شما یک سوال می‌پرسید، مانند یک انجمن، و دامپزشک یک پاسخ واحد می‌دهد، محدودتر است، در حالی که سایر خدمات به دامپزشک امکان می‌دهد مقالات مرتبط را به اشتراک بگذارد، توصیه‌های محصول را ارائه دهد و حتی به یافتن کلینیک‌های دامپزشکی در یک بخش کمک کند. 

سلامت حیوانات خانگی

به این وب سایت رای دهید