دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

موارد اورژانسی و حضوری

موارد اورژانسی و حضوری

دامپزشکان آنلاین می توانند به کاهش اضطراب و استرس برای والدین پت ها که نگران هستند مشکلی برای حیوان خانگی آنها پیش آمده باشد کمک کنند. اما در موارد اورژانسی باید به دامپزشک حضوری مراجعه کنید.

عفونت هرپس ویروس در پرندگان

عفونت هرپس ویروس در پرندگان

ویروس هرپس تنها یک ویروس انسانی نیست. می تواند به همین راحتی پرندگان را نیز آلوده کند. در پرندگان، عفونت هرپس ویروس می تواند باعث بیماری های مختلفی شود، از جمله مواردی که می تواند برای حیوان کشنده باشد.

چرا سگ ها خاک می خورند؟

چرا سگ ها خاک می خورند؟

سگ‌ها به چند دلیل می‌توانند خاک بخورند. ممکن است حوصله شان سر رفته باشد و خاک بوی مطبوعی برایشان داشته باشد یا با خوردن کثیفی استرس خود را کم کنند. اما برخی از مسائل پزشکی اساسی نیز وجود دارد که ممکن است سگ شما را به خوردن خاک سوق دهد.

دلایل بد رفتاری بچه گربه ها

دلایل بد رفتاری بچه گربه ها

بچه گربه ها، مانند کودکان، در سنین پایین یاد می گیرند که چگونه رفتار مناسبی داشته باشند. و در طول آموزش، ممکن است رفتار های بدی از خود نشان دهند. بچه گربه ها دائماً در مورد دنیای اطراف خود یاد می گیرند. و بسته به آموزش شما تربییت خواهند شد.

لیس زدن محل زخم در حیوانات خانگی

لیس زدن محل زخم در حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی اغلب هنگام درمان زخم سگ یا گربه خود ناامید می شوند، زیرا حیوانات همیشه می خواهند زخم خود را لیس بزنند و این اقدام استفاده از داروهای موضعی را چالش برانگیز می کند و زمان بهبودی را طولانی می کند.

ویژگی های کلینیک دامپزشکی خوب چیست ؟

ویژگی های کلینیک دامپزشکی خوب چیست ؟

نگهداری از حیوانات خانگی باید با توجه به وضعیت سلامتی آنها ، تغذیه آنها و سایر مراقبت ها انجام شود. انتخاب یک کلینیک دامپزشکی خوب از مواردی است که باید بدان توجه داشت.

چرا زبان گربه ها زبر است؟

چرا زبان گربه ها زبر است؟

زبان گربه بهترین ابزار برای رفع احتیاجات آنها است. که به خنک کردن و تغذیه دوستان گربه سان ما کمک می کند.

کم اشتهایی سگ ها

کم اشتهایی سگ ها

استرس ، اضطراب ، بیماری ، مشکلات دهان و دندان ، بد مزه بودن غذا ، تغییرات محیطی ، واکسن و ... می توانند منجر به بی اشتهایی سگ ها شوند.

کمبود ید و ویتامینA درپرندگان

کمبود ید و ویتامینA درپرندگان

اگر به پرندگان خانگی رژیم غذایی مناسب داده نشود، ممکن است دچار اختلالات تغذیه ای شوند. یکی از این اختلالات تغذیه ای کمبود ید است که در طوطی ها شایع است.

چگونه گوش سگ خود را تمیز کنیم

چگونه گوش سگ خود را تمیز کنیم

تمیز کردن گوش یکی از بخش‌های ضروری نظافت سگ شما است. همه سگ‌ها باید هر از گاهی گوش‌هایشان تمیز شود، اما برخی از سگ‌ها به تمیز کردن مکرر نسبت به بقیه نیاز دارند.

تشخیص بیماری در  مار ها

تشخیص بیماری در مار ها

خزندگان همه کارها را به آرامی انجام می دهند. آهسته حرکت می کنند، آهسته غذا می خورند، آهسته غذایشان هضم می شود و حتی به آرامی بیمار می شوند. مارها هنگامی که بیمار می شوند، اغلب زمان زیادی، (از هفته ها و حتی ماه ها) طول می کشد تا علائم بیماری را نشان دهند.

دعوای گربه ها

دعوای گربه ها

گربه ها دوست ندارند کاسه غذا، کاسه آب، بستر... خود را با دیگران تقسیم کنند. بنابراین به هر گربه کاسه غذا، کاسه آب، جعبه بستر مخصوص به خودش اختصاص دهید. آنها را در مناطق جداگانه قرار دهید تا از تنش ناشی از رقابت جلوگیری شود.

خشکی چشم در سگ ها

خشکی چشم در سگ ها

خشکی چشم عارضه ای است که در آن غدد اشک به اندازه کافی اشک تولید نمی کنند تا بتوانند از چشم محافظت کنند. این باعث خشکی و التهاب چشم می شود که می تواند منجر به عفونت شود.

مشاوره آنلاین، پاسخگویی سریعتر

مشاوره آنلاین، پاسخگویی سریعتر

اگر حیوان خانگی شما نیازی به معاینه فیزیکی، آزمایش یا درمان ندارد، ممکن است نیازی به ترک خانه نباشد. و با مشاوره آنلاین جواب سوالات خود را پیدا کنید.

تشخیص سن لاک پشت

تشخیص سن لاک پشت

لاک پشت ها از آن دسته حیواناتی هستند که طولانی ترین عمرها را دارند. گونه‌های مختلف لاک‌پشت‌ طول عمرهای متفاوتی دارند.

تشنج در گربه ها

تشنج در گربه ها

تشنج، تنها 1 تا 2 درصد از گربه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. و نتیجه تخلیه الکتریکی غیر طبیعی در مغز گربه است.

سلامت حیوانات خانگی

سلامت حیوانات خانگی

برقراری ارتباط با دامپزشک، به صورت آنلاین، یک راه راحت برای دریافت توصیه های بهداشتی عمومی حیوانات خانگی شما است.

درمان استخوان شکسته، پرندگان

درمان استخوان شکسته، پرندگان

درمان شکستگی در پرندگان راحت نیست زیرا بسیاری از استخوان های پرنده، پر از هوا هستند، و محتوای کلسیم آنها بالاتراست. وقتی کلسیم در استخوان زیاد باشد، استخوان‌ها شکننده می‌شوند و احتمال شکستگی‌های متعدد بیشتر می‌شود.

هماتوم گوش در سگ ها

هماتوم گوش در سگ ها

عفونت گوش می تواند توسط باکتری، مخمر یا ترکیبی از هر دو ایجاد شود. این وضعیت می تواند باعث خارش گوش و دردناک باشد، سگ برای کم کردن درد و خارش، سر خود را تکان می دهد تا این احساس کاهش یابد.

خرخر گربه ها

خرخر گربه ها

صداهایی که از گربه ها می شنوید با نوسان تارهای صوتی در حین بازدم یا حتی دم (خرخر) ایجاد می شود.

به این وب سایت رای دهید