دام کوچک

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

روش نگهداری سنجاب در خانه

روش نگهداری سنجاب در خانه

سنجاب ها حیوانات مناسبی برای نگهداری در خانه نیستند. اگر شما دوست دارید آنها را در خانه نگهداری کنید باید به موارد زیادی در نگهداری از آنها توجه کنید.

تعقیب کردن سگ ها

تعقیب کردن سگ ها

تعقیب اتومبیل بخشی از غریزه طبیعی برخی سگ ها است. به همان اندازه که سگ ها با تعقیب و گریز سرگرم می شوند، می تواند برای صاحبان سگ استرس زا باشد.

نکات تغذیه برای گربه مبتلا به دیابت

نکات تغذیه برای گربه مبتلا به دیابت

گربه ها نیز ممکن است به دیابت مبتلا شوند. در واقع، تشخیص دیابت گربه ها سخت نیست و مراقبت از گربه مبتلا به این بیماری بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می رود.

خشکی پوست در گربه ها

خشکی پوست در گربه ها

پوست خشک در گربه ها می تواند منجر به پوسته پوسته شدن، شوره سر، خارش و ناراحتی عمومی شود. همچنین می تواند پوست را مستعد ابتلا به عفونت کند. خوشبختانه راه هایی برای درمان خشکی پوست گربه و جلوگیری از بازگشت آن وجود دارد.

نحوه درمان خشکی پوست سگ

نحوه درمان خشکی پوست سگ

درست مانند انسان‌ها، سگ‌ها هم با پوست خشک دست و پنجه نرم می‌کنند. سگ ها به دلایل مختلفی ممکن است دچار خشکی پوست شوند. برخی از این دلایل جدی تر از بقیه هستند، اما صرف نظر از اینکه چرا پوست سگ ها خشک است، هرگز احساس راحتی نمی کند؟

نژاد فاکس تریر

نژاد فاکس تریر

Toy Fox Terrier بومی آمریکای شمالی است و پس از تلاقی پرورش دهندگان اسموت فاکس تریر کوچک با سگ های مینیاتوری مختلف به وجود آمد. این سگ های کوچک شخصیت بزرگی دارند و بازیگوش، باهوش و تندخو هستند.

کرم های نواری در سگ ها

کرم های نواری در سگ ها

در حالی که کرم های نواری به ندرت یک خطر جدی برای سلامتی محسوب می شوند، اما زمانی که از انتهای پشت توله بیرون می آیند می توانند مشکلاتی مانند تحریک و خارش ایجاد کنند.

معنی صداهای مختلف توله سگ

معنی صداهای مختلف توله سگ

وقتی توله سگ تان، شما را با ناله، فریاد، پارس و زوزه کلافه می کند، چگونه می توانید آن همه صداهای مختلف توله سگ را درک و ترجمه کنید؟

رابطه سگ و طوطی

رابطه سگ و طوطی

اگر در حال حاضر یک سگ داشته باشید،یک پرنده خانگی را در نظر بگیرید، یا از قبل یک پرنده داشته باشید، یک سگ خانگی را در نظر بگیرید، ادغام آنها در همان خانواده کمی کار نیاز دارد. آموزش سگ‌ها و پرندگان برای کنار آمدن با یکدیگر می‌تواند چالش برانگیز باشد.

پرسش و پاسخ در مورد بارداری سگ

پرسش و پاسخ در مورد بارداری سگ

آیا فکر می کنید ممکن است سگ شما باردار باشد؟ در دوران بارداری سگ خود چه انتظاری باید داشته باشید؟

دلایل استرس در گربه

دلایل استرس در گربه

استرس و اضطراب می تواند اثرات ناتوان کننده ای بر سلامت انسان داشته باشد. استرس در گربه ها نیز به همین صورت عمل می کند. نه تنها می تواند شرایط فیزیکی موجود را تشدید کند، بلکه می تواند منجر به تعدادی از مشکلاتی شود که اغلب رفتاری در نظر گرفته می شوند، مانند اجتناب از زباله، رفتار پرخاشگرانه، یا افسردگی و گوشه گیری.

چگونه از گربه باردار مراقبت کنیم

چگونه از گربه باردار مراقبت کنیم

آیا گربه شما باردار است؟ یا شاید شما یک گربه باردار را پیدا کرده اید یا به فرزندی قبول کرده اید. در هر صورت، او اکنون باردار است و شما می خواهید بهترین مراقبت ممکن را برای او ارائه دهید. حال برای مراقبت از او چه باید کرد؟

میکسوماتوز در خرگوش

میکسوماتوز در خرگوش

میکسوماتوز، که گاهی به آن میکسی نیز گفته می‌شود، یک بیماری جدی است که می‌تواند با چندین نوع علائم مختلف در خرگوش‌های خانگی ظاهر شود.

ترومبوس در گربه

ترومبوس در گربه

ترومبوز یک بیماری ناگهانی و جدی است که در اثر لخته شدن خون ایجاد می شود. اگر برای گربه شما اتفاق بیفتد، می تواند باعث درد شدید، مشکل در تنفس و فلج اندام عقبی شود.

بهترین سگ های نگهبان

بهترین سگ های نگهبان

بهترین سگ های نگهبان می توانند محافظت خوبی از مالک خود و متعلقات وی داشته باشند. این سگ ها باید ورزش منظم داشته باشند و آموزش های لازم را ببینند.

چرا گربه ها خیره می شوند؟

چرا گربه ها خیره می شوند؟

گاهی اوقات گربه ها بی تفاوت به دیوارها خیره می شوند. گربه شما دقیقاً چه چیزی را در مورد یک دیوار خالی بسیار جذاب می یابد؟ علت خیره شدن گربه چه می تواند باشد؟

نژاد سگ هاوانی

نژاد سگ هاوانی

قدمت سگ هاوانی به دهه 1500 کوبا برمی گردد، این سگ کوچک و قوی، با شخصیتی بازیگوش و مهربان است. آنها بسیار آموزش پذیر هستند و می توانند ترفندها را یاد بگیرند و در مسابقات چابکی و اطاعت بازی کنند.

گربه خانگی چیست؟

گربه خانگی چیست؟

یک گربه خانگی با تعریف کامل کلمه، قرار است گربه ای باشد که در یک اقامتگاه زندگی می کند. با این حال، همه گربه های خانگی گربه خانگی نیستند.

چرا گربه ها دوست دارند پنهان شوند؟

چرا گربه ها دوست دارند پنهان شوند؟

گربه‌ها دوست دارند در چیزهایی مانند جعبه‌های مقوایی و کیسه‌های مواد غذایی پنهان شوند. چرا گربه ها اینقدر دوست دارند پنهان شوند و چگونه می توانید فضاهای امنی برای گربه خود فراهم کنید تا در آن پنهان شود؟

نژاد سگ بیگل

نژاد سگ بیگل

بیگل یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین نژادهای سگ است. بیگل ها سگ هایی پرانرژی و بی خیال هستند، اما به یاد داشته باشید که همه سگ ها صرف نظر از نژادشان با بچه ها کنار نمی آیند.

به این وب سایت رای دهید