دام کوچک

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

گربه ایرانی

گربه ایرانی

مشخصه نژاد گربه ایرانی با موی بلند و خلق و خوی شیرین آن است ،در میان گربه های نژاد اصیل ، گربه ایرانی به دلیل ظاهر خوب و جذاب، و آرام بودنش مورد احترام است.

لاک پشت هرمان

لاک پشت هرمان

لاک پشت هرمان، یک لاک پشت مدیترانه ای است که در تپه های صخره ای و جنگل های بلوط و راش اروپایی زندگی می کند.

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی

ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی- چه زمانی نیاز است که اقدام به ویزیت عمومی سگ در دامپزشکی کرد؟آیا شماره گربه بیمار دارید؟ آیا برای درمان بیماری سگ خود نمی دانید چه کار کنید؟ ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که در صورت بروز بیماری در سگ خود باید چه کار کنید؟

عفونت های تنفسی لاک پشت

عفونت های تنفسی لاک پشت

لاک پشت ها مستعد ابتلا به عفونت های تنفسی هستند و اغلب تحت محیطی قرار می گیرند که ممکن است باعث بیماری آنها شود. اما لاک پشت ها چگونه سرما می خورند؟

بیماری دندانی گربه

بیماری دندانی گربه

در گربه ها یک بیماری دندانی بنام استوماتیت شایع است. که منجر به التهاب بافت مخاطی دهان می شود. که به صورت بافت قرمز و تکثیر کننده در دهان و اغلب در گوشه های عقب دهان ظاهر می شود.

آیا همسترها می توانند پنیر بخورند؟

آیا همسترها می توانند پنیر بخورند؟

همسترها جوندگانی هستند که تمایل دارند از تنقلات و غذاهای متنوع لذت ببرند ، و اینها اغلب شامل پنیر است. اما آیا پنیر برای همسترها بی ضرر است؟ پنیر ممکن است در مقادیر کم بی خطر باشد ، اما میان وعده های بهتری برای همسترها وجود دارد که می توان جایگزین پنیر کرد.

 پیشگیری مشکلات چشمی خرگوش

پیشگیری مشکلات چشمی خرگوش

در حالی که نمی توان به طور کامل از مشکلات چشم خرگوش جلوگیری کرد ، برخی اقدامات احتیاطی وجود دارد که می توانید برای حفظ سلامت چشم خرگوش خود انجام دهید.

واکسیناسیون گربه

واکسیناسیون گربه

چه بچه گربه داشته باشید و چه گربه بالغ ، دامپزشک شما می تواند به شما کمک کند بفهمید کدام واکسن ها بهترین هستند و هر چند وقت یک بار بچه گربه شما نیاز به تزریق واکسن دارد . معمولاً به سن ، سلامت کلی و شیوه زندگی آنها بستگی دارد.

مراقب علائم بیماری در پرنده خود باشید

مراقب علائم بیماری در پرنده خود باشید

از آنجا که بیماریها می توانند برای پرندگان خانگی یک مسئله جدی باشند ، مهم است که با مشکل سازترین مشکلات سلامتی که در پرندگان زینتی ایجاد می شود آشنا شویم.

مشکلات چشمی در خرگوش ها

مشکلات چشمی در خرگوش ها

خرگوشها دارای چشمهای بسیار بزرگی هستند که در دو طرف سر آنها قرار گرفته است. این شکل چشم خرگوش ها را قادر می سازد از هر دو طرف چیزهایی را که به سمت آنها می آید مشاهده کنند.

آنچه باید درباره خوکچه هندی بدانید

آنچه باید درباره خوکچه هندی بدانید

خوکچه های هندی جوندگانی هستند که دم ندارند اما خز آنها می تواند در بافت ها و رنگ های متنوعی وجود داشته باشد. آنها حیوانات خانگی آرامی هستند که فضای کمی را اشغال می کنند بنابراین حیوانات خانگی عالی برای کودکان و بزرگسالان هستند.

نوزاد همستر

نوزاد همستر

همسترها به عنوان حیوانات خانگی کوچک و دوست داشتنی شناخته می شوند. آیا شما متوجه شده اید که بچه همستر ها به طور اسرارآمیزی ناپدید شده اند؟ گاهی همسترها بچه هایشان را می خورند. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است باعث بروز این رفتار تکان دهنده شود ، به علاوه راه هایی وجود دارد که ممکن است بتوانید در ابتدا از وقوع آن جلوگیری کنید.

ویزیت دامپزشکی سگ

ویزیت دامپزشکی سگ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شایع ترین بیماری هایی که بر سگ ها تأثیر می گذارد چیست؟ تعدادی از بیماری ها وجود دارد که سگ ها مستعد ابتلا به آن هستند و نسبتا شایع هستند و به راحتی قابل درمان هستند.

گربیل چه باید بخورد؟

گربیل چه باید بخورد؟

این جوندگان اجتماعی ، بامزه و دوست داشتنی همراهان خوبی برای کودکانی هستند که علاقه مند به نگهداری از حیوانات خانگی هستند.

دامپزشک آنلاین گربه

دامپزشک آنلاین گربه

دامپزشک آنلاین گربه چگونه است؟

ویزیت عمومی حیوانات خانگی

ویزیت عمومی حیوانات خانگی

ویزیت عمومی حیوانات خانگی- ویزیت عمومی حیوانات خانگی چگونه است؟

شایع ترین بیماری های خرگوش

شایع ترین بیماری های خرگوش

خرگوش ها مانند دیگر حیوانات خانگی ، مستعد انواع مشکلات و بیماری ها هستند.

ایگوانا

ایگوانا

ایگوانا بومی آمریکای مرکزی و جنوبی ، یکی از محبوب ترین مارمولک ها به عنوان حیوان خانگی است .آنها نیاز به مراقبت بالایی دارند.

مشکلات دندان های همستر

مشکلات دندان های همستر

دندان های همستر ها می توانند مشکلات زیادی را ایجاد کنند. همسترها ، مانند دیگر حیوانات خانگی ، دارای دندان هایی هستند که در طول زندگی خود به طور مداوم رشد می کنند. اگر همستر شما خود آنها را از بین نبرد ، ممکن است دوره ای، به اصلاح دندان نیاز داشته باشد.

انتخاب قفس همستر

انتخاب قفس همستر

قفس های زیادی برای همسترها موجود است اما هنگام انتخاب قفس برای همستر ، عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. شما باید قفسی را انتخاب کنید که اندازه خوبی داشته باشد، ضد فرار و ایمن باشد و همچنین تمیز کردن قفس راحت باشد.

به این وب سایت رای دهید