رقابت در فرآوری گوشت و طیور

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"،با توجه به نظرات NFU در حالی که این قانون شامل دستورالعمل هایی برای تأمین بودجه بازارهای متنوع تر است ، مسائل اساسی رقابت باید از طریق اجرای قانون Packers and Stockyards مورد بررسی قرار گیرد.

اظهارات راب لارو ، رئیس NFU ، بر ضرورت هدایت استراتژیک حمایت فدرال به منظور افزایش تاب آوری و تقویت رقابت در بخش پردازش گوشت و طیور تاکید کرد.

راب لارو ، رئیس NFU افزود: " این ایده برای چندین دهه اولویت اصلی اعضای ما بوده است ، از آنجا که NFU به دنبال این است که مزرعه داران و جوامع آنها مورد احترام ، ارزش گذاری و برخورداری از رفاه اقتصادی و عدالت اجتماعی باشند ، ما مشتاقانه منتظریم همکاری با وزارت کشاورزی ایالات متحده USDA در این زمینه داشته باشیم."

 

وی افزود: "این سرمایه گذاری ها جزء فرمان مهم اجرایی رئیس جمهور ایالات منحده ی آمریکا در زمینه رقابت هستند و گامی مهم در جهت دستیابی به یک زنجیره تامین متنوع و ایمن تر از مواد غذایی و اقتصاد کشاورزی است. هنگامی که COVID-19 اختلالاتی در بازارهای دام و عرضه مواد غذایی ما ایجاد کرد، نیاز به ظرفیت پردازش اضافی و متنوع برای سیاست گذاران و عموم مردم آشکار شد. "