مرجان های صخره ای

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، مجموعه ای از 22 کلونی مرجانی ، که هر کدام کم و بیش به اندازه یک توپ فوتبال ، به SEA LIFE Orlando Aquarium ارسال شد. در یک واکنش بی سابقه و همه جانبه برای جلوگیری از انقراض مرجان ها، نزدیک به 2000 گونه بیش از یک سال تحت مراقبت 22 آکواریوم در 14 ایالت بوده است که همه آنها توسط انجمن باغ وحش ها و آکواریوم ها هماهنگ شده اند.

مرجان های منتقل شده به اندازه کافی رشد کرده اند و آکواریوم ها به اندازه کافی پر شده اند و نمونه ها را می توان در بین آکواریوم ها منتقل کرد تا از فضا به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. مرجان ها را با توجه به نوع آنها گروه بندی کرده و زمینه را برای مرحله بعدی که یک برنامه پرورش عظیم می باشد، فراهم نمودند.

 

تراویس کراکر گفت: "بیماری  19 گونه را در امتداد صخره های فلوریدا با سرعت شگفت انگیزی دربر گرفت. دانشمندان مطمئن نیستند که آیا ویروس یا باکتری عامل اصلی این بیماری است. درمان مرجان های مبتلا، با آنتی بیوتیک ها امیدوار کننده بوده است ، اما مشخص نیست که این درمان ها عانل اصلی بیماری یا عفونت های ثانویه را مورد هدف قرار می دهند. دانشمندان می گویند که مرجانها با گرم شدن آبها با تغییرات آب و هوایی تضعیف می شوند."

هر تابستان دمای آب به 31 درجه می رسد، اما هم فرکانس آن و هم مدت زمانی که دمای بیش از 31 درجه پایدار است در 20 سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. 

در طول سال گذشته ، مرجان های نجات یافته به طور پیوسته از نظر اندازه و همچنین از نظر استحکام، رشد کرده اند.

کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا یک وب سایت عمومی ایجاد کرده است که محل نگهداری 19 گونه مرجان از 71 منطقه صخره ای در سواحل فلوریدا را نشان می دهد.