چرا مراقبت از سلامتی حیوان خانگی گران است؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، یک گروه تجاری تخمین می زند که تنها در سال جاری ، آمریکایی ها بیش از 30 میلیارد دلار برای مراقبت های دامپزشکی هزینه خواهند کرد. کارن لزلی مدیر اجرایی The Pet Fund یک موسسه غیرانتفاعی است که برای کسانی که توان مالی آن را ندارند ، مراقبت های دامپزشکی را ارائه می دهد.

او در این باره می گوید: "متاسفانه بیشتر کمک های ما برای درمان سرطان است.به عنوان مثال ، هنگامی که ما 20 سال پیش شروع کردیم ، 20 درصد از کل درخواست های ما برای درمان سرطان بود اکنون این رقم بیش از 60 درصد است و در حال افزایش است و صورتحساب معمولی سرطان می تواند تا 10000 دلار افزایش یابد."

چند دلیل برای این افزایش قیمت وجود دارد. یکی، افزایش نرخ درمان سرطان است. دلیل دیگر این است که دامپزشکان به طور فزاینده ای تحت مالکیت شرکتی هستند. بنابراین هزینه مراقبت های دامپزشکی افزایش می یابد. از طرف دامپزشک، هزینه دارو و اجاره دفتر و تجهیزات افزایش یافته است.

 

یکی از مواردی که در مورد بیمه حیوانات خانگی مشکل به شمار می رود این است که برای هر شخص یا هر موقعیتی مناسب نیستند. آنها لزوماً کل صورتحساب را بازپرداخت نمی کنند، در غیر این صورت بازپرداخت را با نرخ بسیار کمتری نسبت به هزینه ای که خود شما پرداخت کرده اید، پرداخت می کنند. یکی از مشکلات دیگر این است که معمولاً بیمه حیوانات خانگی مستلزم پرداخت اولیه است.

بنابراین اگر قبض دامپزشکی 5000 دلاری دارید ، باید آمادگی داشته باشید تا بتوانید آن را از قبل پرداخت کنید.

یکی از مواردی که ما در مورد آن بسیار با صاحبان حیوانات خانگی صحبت می کنیم مراقبت های پیشگیرانه است .

نکته دیگری که ما به آنها می گوییم این است که پیش بینی کنیم همه حیوانات نیاز به مراقبت دامپزشکی دارند.