آموزش ساکت کردن سگ

به گزاش پایگاه خبری "دامپزشک"، برای شروع آموزش به سگ خود، شما نیاز به غذاهای کوچک و خوشمزه سگ یا اسباب بازی مورد علاقه سگ خود دارید. پاداش باید فوری و بسیار ارزشمند باشد. شما باید این اقدام را برای سگ خود ارزشمند کنید. غذاهای کوچک جگر ، تکه های مرغ یا تمرینات مشابه بهترین نیجه را می دهد. شما همچنین نیاز به یک محرک پارس مانند زنگ در یا شخصی برای در زدن دارید.

برخی دوست دارند در ابتدا دو نشانه را با هم آموزش دهند. این انتخاب شماست ؛ در ابتدا یک کلمه ساده برای فرمان آرام انتخاب کنید. این کلمه نشانه باید به راحتی به خاطر سپرده شود و به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب های خوب شامل "کافی" ، "آرام" و "آرامش" است.

موقعیتی ایجاد کنید که باعث پارس سگ شما شود. بهترین روش این است که از کسی بخواهید زنگ خانه را بزند یا در را بکوبد. یا ممکن است بتوانید سگ خود را بسیار هیجان زده کنید تا باعث پارس شود. گاهی اوقات دیدن سگ دیگر نیز می تواند باعث پارس شود.

پس از قطع پارس ، اسباب بازی یا غذا را به سگ خود بدهید.این مراحل را تکرار کنید هنگامی که سگ شما چند بار سکوت کرد ، کلمه نشانه ای را که انتخاب کرده اید اضافه کنید. در حالی که سگ شما پارس می کند ، در حالی که پاداش را بالا می برید ، فرمان آرام خود را با صدایی محکم ، شنیدنی و خوش بینانه بیان کنید. هنگامی که پارس کردن متوقف می شود ، به سگ خود پاداش بدهید.

چگونه سگ خود را برای صحبت کردن تربیت کنیم

یکبار دیگر ، سگ خود را وادار به پارس طبیعی کنید.

همانطور که سگ شما پارس می کند ، کلمه راهنمای خود را با صدایی واضح و خوش بگویید.

سگ خود را تحسین کنید و به او هدیه یا اسباب بازی بدهید.

فرایند فرمان را چندین بار تکرار کنید تا سگ شما متوجه شود.

هنگامی که سگ شما دستورات صحبت و آرام را به طور جداگانه یاد می گیرد ، می توانید آنها را با هم استفاده کنید. از سگ خود بخواهید چند بار صحبت کند ، سپس به او بگویید ساکت باشد.

نکات بیشتر برای آموزش سگ

آموزش دستور صحبت فقط بر روی سگ هایی که پارس می کنند کار می کند. اگر در حال آموزش توله سگ هستید ، منتظر بمانید تا توانایی و تمایل به پارس شدن در او ایجاد شود. آموزش کلیکر همچنین هنگام آموزش دستورات صحبت و بی صدا بسیار خوب عمل می کند.