انتخاب پرنده سخنگو

 به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، حقیقت این است که تنها راه برای دریافت پرنده ای که صحبت می کند ، خرید پرنده ای است که از قبل صحبت می کند.

انتخاب پرنده سخنگو

انتخاب پرنده فقط به این دلیل که می خواهید او صحبت کند اشتباه است. پرندگان می توانند همراهان وفادار و جذابی باشند ، حتی اگر اصلاً صحبت نکنند.

با این حال ، بسیاری از صاحبان پرندگان ترجیح می دهند خود پرندگانشان را آموزش دهند ، و حتی بیشتر دوست دارند که پرندگان خود را زمانیکه جوجه هستند خرید کنند. طوطی ها پرنده های سرگرم کننده و جالبی هستند چه صحبت کنند و چه نکنند.

گونه های صحبت کننده

در مورد پرندگان صحبت کننده ، چند گونه کلیدی وجود دارد که به دلیل توانایی های استثنایی در صحبت کردن شناخته می شوند. اگر می خواهید بهترین شانس را برای به دست آوردن گپ و گفتی کمی پر داشته باشید ، انواع زیر را در تحقیقات خود بگنجانید.

خاکستری های آفریقایی : اینها شاید مشهورترین طوطی های صحبت کننده باشند که به واژگان گسترده و مهارت های شناختی معروف هستند. آنها نه تنها زیبا هستند ، بلکه فوق العاده باهوش نیز هستند.

 طوطی های کواکر : این طوطی های متوسط ​​با نشاط می توانند صحبت کننده های موثری باشند و تمایل به یادگیری صداهای محیطی و همچنین کلمات و عبارات کوتاه دارند.

Parakeets Ringneck هندی : Ringnecks یک انتخاب فوق العاده برای افرادی است که می خواهند پرنده ای صحبت کنند . رنگهای زیبا و اندازه متوسط آنها ، به غیر از توانایی های شفاف در صحبت کردن ، آنها را به حیوانات خانگی جذاب تبدیل می کند.

 Budgies : اگرچه ممکن است در پایان تمرین کمی بیشتر تلاش کنند ، اما بسیاری از جوانها به طرز شگفت انگیزی گوینده ماهر می شوند.

 Cockatiels : این افسونگران کوچک از پایین به دلیل سوت زدن و تقلید عالی از صداهای محیطی معروف هستند-اما با عشق و توجه می توانند واژگان کاملاً چشمگیری ایجاد کنند. 

 آمازون ها : چندین گونه آمازون به دلیل توانایی صحبت کردن برجسته هستند و برای کسانی که به آنها متعهد هستند حیوانات خانگی فوق العاده ای می سازند. 

در حالی که این واقعیت وجود دارد که برخی از گونه ها بیشتر از دیگران استعداد گفتاری دارند ، مهم است که به خاطر داشته باشید که خرید پرنده از یک گونه خاص به هیچ وجه تضمینی برای صحبت کردن او نیست و آموزش های فراوان ، اجتماعی شدن ، و تعامل مثبت تنها راه هایی است که می توان حتی باهوش ترین پرنده را به زبان آورد. برای هر گونه پرنده ای که تصمیم میگیرید داشته باشید، مطمئن شوید که با سبک زندگی شما سازگار است.