هزینه نگهداری از خرگوش خانگی چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، خرگوش خانگی خود را از کجا تهیه می کنید و چه نژادی از خرگوش می خواهید، و در نهایت هزینه آن چقدر است؟ اگر یک خرگوش نژاد دار یا "معمولی" که در یک فروشگاه حیوانات خانگی یا مرکز نجات دیدید، به عنوان حیوان خانگی تهیه می کنید، طبیعتاً هزینه کمتری نسبت به نژادی مانند Jersey Wooly یا Flemish Giant از یک پرورش دهنده دارد. باید بدانید پرورش دهندگان هزینه هایی که برای خرگوش نژاد دار دریافت می کنند متفاوت است. خر گوش های پرورشی و خرگوش‌هایی با نژاد خاص قیمت بیشتری دارند، درست مانند سگ‌ها و گربه‌های اصیل.

قیمت قفس چقدر است؟

اگر قصد دارید خرگوش خود را خارج از خانه نگهداری کنید، به یک خانه خرگوش نیاز دارید. اگر قصد دارید او را در خانه نگه دارید، به یک قفس با اندازه مناسب نیاز دارید. خانه ها معمولاً بیشتر از قفس هزینه دارند که تقریبا قیمت بالایی باید برای یک خانه محکم بپردازید.

هزینه لوازم خرگوش چقدر است؟

جدای از سرمایه گذاری اولیه کلبه یا قفس ، خرگوش شما به منابع مداوم نیاز دارد. ملحفه، غذا، خوراکی ها و اسباب بازی های جویدنی باید به طور مرتب خریداری و تعویض شوند. برای یک خرگوش، من انتظار دارم هزینه متوسطی در ماه برای مقداری ملافه، یونجه، سبزیجات تازه، و برخی خوراکی ها و اسباب بازی ها هزینه کنم. اما این تعداد بسته به اینکه ملافه و یونجه را به صورت عمده می‌خرید، سبزی‌های ارگانیک، معمولی یا پرورشی خود را تهیه می‌کنید و نوع خوراکی‌ها و اسباب‌بازی‌هایی که می‌خرید یا درست می‌کنید، می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

هزینه مراقبت های بهداشتی برای خرگوش من چقدر است؟

اگر قصد عقیم کردن خرگوش خود را دارید، می توانید انتظار مراقبت های دامپزشکی اولیه با هزینه بالایی را داشته باشید. پس از آن هزینه هنگفت (اما برای جلوگیری از سایر مشکلات سلامتی و مسائل رفتاری ارزشش را دارد ) باید یک معاینه سالانه منظم با دامپزشک خود داشته باشید. معاینات منظم معمولاً بسته به دامپزشک هزینه متوسط دارد. بیمه حیوانات خانگی برای خرگوش‌ها از طریق بیمه حیوانات خانگی VPI (هیچ شرکت دیگری در حال حاضر برنامه‌ای برای محصولات ارائه نمی‌کند) برای صاحبانی که نگران هزینه‌های اضطراری و بیماری‌های بزرگ مانند ایلئوس هستند در دسترس است. مشکلات دندانی یا سایر مشکلات سلامتی با افزایش سن خرگوش آنها. همه خرگوش‌ها با مشکلی مواجه نمی‌شوند، اما به احتمال زیاد در زندگی نسبتاً طولانی خرگوش شما در یک زمان مشکلی وجود خواهد داشت. هزینه مراقبت از خرگوش بیمار در مورد دامپزشک و اینکه چه مشکلی برای خرگوش شما وجود دارد بسیار متفاوت است، اما خرج کردن چند صد دلار برای رایج ترین مشکل خرگوش ، ایلئوس، غیرعادی نیست .

پیشگیری مشکلات چشمی خرگوش

خرگوشهای خانگی چقدر عمر می کنند؟

آیا هزینه های دیگری وجود دارد؟

هزینه‌های مراقبت از خرگوش، هزینه‌های نظافت برای کوتاه کردن ناخن، تراش دندان و مراقبت از خز را فراموش نکنید. تعمیرات احتمالی ناشی از جویدن فرش، مبلمان، سیم و سایر وسایل خانگی توسط خرگوش شما نیز را باید در نظر داشته باشید.

شاید انتظار نداشته باشید که هزینه نگهداری از یک خرگوش خانگی اینقدر بالا باشد، اما داشتن یک خرگوش شاد و سالم ارزشش را دارد. انتظار داشته باشید که خرگوش شما به مدت 10 سال در کنارتان زندگی کند.