ورود دامپزشکان به بازار مکمل های حیوانات خانگی-آری یا خیر

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، این گروه از افزودنی ها نیازمند تجویز توسط دامپزشکان نبودند و بنابراین صاحبان حیوانات خانگی می توانستند به راحتی آنها را از فروشگاه های متعددی خریداری کنند.
از آنجایی که این گونه ترکیبات توسط FDA مورد تایید قرار نمی گیرند بنابراین هیچ فردی توانایی ایجاد پرونده های حقوقی برای فروش غیرمجاز آنها ندارد.
این در حالی بود که بسیاری از این مکمل ها توسط آن دسته از شرکت هایی تهیه می شدند که نمونه‌های انسانی نیز تولید می کردند.
امروزه مکمل های حیوانات خانگی در ایالات متحده محبوبیت زیادی دارند و بر اساس اطلاعات منتشر شده تنها طی سال ۲۰۲۰ میلادی فروشی معادل ۸۰۰ میلیون دلار داشته اند.
ارزیابی های صورت پذیرفته حاکی از آن دارد که استقبال از این مکمل ها طی سال ۲۰۲۰ میلادی با رشدی ۲۱ درصدی همراه بوده است.
مطالب فوق اهمیت بهره‌گیری دامپزشکان از این مکمل را به منظور ورود به بازارهای هدف را بیش از پیش روشن می سازد.
با توجه به استقبال از این ترکیبات آیا همچنان بایستی تنها به داروهای موجود در طب حیوانات خانگی متعهد بود یا وارد بازار این محصولات نیز شد؟

 
بسیاری از دامپزشکان با سوالات متعددی از صاحبان حیوانات خانگی روبه‌رو شده‌اند.
این افراد در خصوص مزایا و معایب این مکمل ها اطلاعات بیشتری می خواهند. توجه داشته باشید که دلیل پرسیدن چنین سوال هایی اصرار بر این نکته است که شما به جای تجویز داروهای سنتی از انواع مکمل های مدرن نیز برای حیوانات خانگی آنها بهره برداری نمائید.
توجه داشته باشید که این گروه از افراد دقیقاً همان طیفی هستند که از تجارت سالانه بیش از ۱۲۳ میلیارد دلاری مکمل های غذایی انسانی استقبال می کنند.
از این رو به عنوان متخصص حیوانات خانگی بایستی آنچه در توان دارید برای آموزش صاحبان حیوانات خانگی در خصوص این ترکیبات نیز عرضه نمائید و وارد بازار این محصولات شوید.

نویسنده:دکتر پیتر وینستین

تنظیم و ترجمه : تحریریه خبر  پرتال دامپزشک