تربیت پیت بول

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، پیت بول بسیار باهوش و مشتاق یادگیری هستند. آنها اغلب در آموزش اطاعت و ورزش سگ ها عالی هستند.

متأسفانه، آنچه بسیاری از مردم در مورد پیت‌بول‌ها می‌دانند از اخباری است که در مورد جنگ سگ‌ها یا حملات پیت‌بول می‌شنوند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود تلاش بیشتری برای آموزش پیت بول خود انجام دهید. یک پیت بول خوب آموزش دیده می تواند سفیری برای نژاد خود باشد و به دنیا نشان دهد که با یک خانه دوست داشتنی و آموزش، پیتبول ها می توانند حیوانات خانگی شگفت انگیزی باشند.

اجتماعی کردن توله سگ خود را زود شروع کنید

اگر یک توله سگ پیتبول جوان دارید یا قصد دارید به زودی یکی از آن ها را به دست آورید، اجتماعی شدن را اولویت اصلی خود قرار دهید. مهم است که توله سگ پیت بول شما از سنین پایین یاد بگیرد که با افراد و موقعیت های مختلف راحت باشد. آن را در معرض کودکان، مردان، زنان و سایر حیوانات قرار دهید. به توله سگ پیت بول خود اجازه دهید تا در زمان خودش به چیزهای جدید نزدیک شود. این اجتماعی شدن اولیه مهمترین جزء برنامه آموزشی توله سگ شما است.

از تقویت مثبت برای آموزش پیت بول خود استفاده کنید

به دلیل ساختار و قدرت عضلانی آنها، تمریناتی که نیاز به اصلاح افسار یا تنبیه های دیگر دارند، همیشه در مورد پیت بول ها موثر نیستند. احتمالاً با تکنیک‌های تقویت مثبت، مانند آموزش کلیک یا سایر آموزش‌های مبتنی بر پاداش، نتایج بهتری خواهید داشت. بیشتر پیت‌بول‌ها یادگیرنده‌های مشتاقی هستند و خوشحال خواهند شد که برای پاداش‌ها تلاش کنند.

به پیتبول خود بیاموزید که با سگ های دیگر رفتار مناسبی داشته باشد

از آنجایی که پیت بول ها سابقه پرورش سگ های جنگی را دارند، همیشه نسبت به سگ های دیگر مدارا نمی کنند. شما می توانید با آموزش تمرکز بر روی سگ خود، در حضور سگ های دیگر کنترل خود را حفظ کنید. این زمانی است که دستور «نگاه» به کارتان می آید. سایر دستوراتی که می تواند به شما کمک کند عبارتند از ماندن، بیا و فراخوان اضطراری. برای اطمینان از اینکه سگ شما به دستورات شما پاسخ می دهد، حتی زمانی که سگ های دیگر حواسش را پرت می کنند، برای تمرین دستورات در تنظیمات و موقعیت های مختلف وقت بگذارید. مهم است که سگ شما بتواند به دستورات شما در هنگام حضور در پارک به همان خوبی که در اتاق نشیمن شما پاسخ می دهد، پاسخ دهد. این مرحله از آموزش به عنوان اثبات نامیده می شود.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر سگ یک فرد است. برخی در خانه با سگ های دیگر خوب رفتار می کنند، در حالی که برخی دیگر نسبت به سگ های دیگر پرخاشگری نشان می دهند. نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که پرخاشگری نسبت به سگ ها با پرخاشگری نسبت به انسان برابر نیست. فقط به این دلیل که یک پیتبول نسبت به سگ های دیگر تحمل نمی کند، به این معنی نیست که نسبت به مردم پرخاشگر خواهد بود.

آموزش از طریق آموزش پیشرفته و ورزش سگ

پیت بول ها معمولاً پرانرژی و سرگرم کننده هستند. بسیاری از آنها در اطاعت پیشرفته و ورزش های سگ، مانند چابکی یا اطاعت، به خوبی عمل می کنند. این فعالیت‌ها راهی عالی برای سرگرمی و پیوند با پیت‌بول و تقویت رفتار خوب در همان زمان است. اطاعت پیشرفته و ورزش های سگ دارای مزیت اضافه ای است که ترکیبی عالی از ورزش و تحریک ذهنی را ارائه می دهد که این سگ های فعال و باهوش آرزوی آن را دارند.

مشکلات و اثبات

سگی که به خوبی آموزش دیده باشد، به جای واکنش نشان دادن به حضور سگ دیگر، می تواند نشانه های خود را از شما بگیرد. اگر برای جلوگیری از پرخاشگری سگ خود نسبت به سگ های دیگر مشکل دارید، با یک مربی کار کنید. بسیاری از امکانات آموزشی کلاس هایی را برای کمک به این مشکل ارائه می دهند. شما ممکن است ببینید که به آنها به عنوان Feisty Fido یا کلاس های سگ واکنشی اشاره می شود.

وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، پیت‌بول‌ها واقعاً از نظر آموزش تفاوتی با سگ‌های دیگر ندارند. این تفاوت ناشی از درک عمومی از پیتبول است . برای آموزش پیتبول خود وقت بگذارید و یک عضو شاد و سالم از خانواده خواهید داشت که واقعاً سفیر نژاد آن است.