بهترین سگ های نگهبان

بهترین سگ های نگهبان شامل سگ بول ماستیف ، دوبرمن پینچر ، روتوایلر ، غول اشنوزر ، گریت دانمارکی ، ژرمن شپرد ، بوکسر و ... می باشند.

خصوصیات سگ نگهبان

سگ نگهبان ، نوعی از سگ ها می باشد که به منظور محافظت استفاده می گردد. سگ های نگهبان از جان و مال شما در برابر تهدیدها محافظت می کنند. حتی این سگ ها را می توان یک همراه همیشگی خوب دانست. سگ نگهبان دارای هوش و درایت بالایی می باشد. وفاداری این سگ ها به اندازه ای است که گاهی از یک دوست به انسان وفادارتر می باشند.

در صورتی که قصد خرید یک سگ نگهبان را دارید ، در ادامه اطلاعاتی در این باره در اختیار شما قرار می دهیم. در صورتی که سگ نگهبان شما به هر علتی دچار مشکل شده است ، می توانید درباره ی آن با یک دامپزشکی آنلاین صحبت کنید و حتی می توانید اطلاعاتی از آنها ، درباره خرید بهترین سگ های نگهبان بدست بیاورید.

سگ گریت دانمارکی

این سگ باهوش و وفادار و حسابی اکتیو می باشد. قد گریت دانمارکی بلند است و بسیار سریع و تند و تیز است. از روحیه جنگ طلبی بالایی برخوردار می باشد. گریت دانمارکی مطیع صاحب خود می باشد و بسیار آموزش پذیر است. سگ گریت دانمارکی را می توان یک گزینه بسیار مناسب برای خرید سگ نگهبان دانست.

سگ بوکسر

بوکسر قدی متوسط دارد و پوزه ای مربعی شکل دارد و به کمک نیش های قوی خود می تواند انواع طعمه ها را شکار کند. بوکسر سر و بدنی بزرگ دارد و گزینه خوبی برای محافظت و نگهبانی می باشد. افراد نابینا از این سگ ها استفاده می کنند. بوکسر یکی از سگ های پر انرژی و بازیگوش است که اصلاً آرام نمی نشیند. این سگ ها قدرت یادگیری خوبی دارند و آموزش های داده شده به آنها را خوب یاد می گیرند.

داگو آرژانتینی از بهترین سگ های نگهبان

داگو بسیار قوی و جسور و شجاع می باشد. این سگ عضلاتی قوی دارد و قدرت مبارزه ی بسیار خوبی دارد.  داگو برای حفظ قدرت بدنی خود ، نیاز به انجام ورزش دارد. در واقع انجام ورزش به صورت منظم برای این نوع سگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر درباره نحوه ورزش کردن سگ ها و نوع غذای آنها و سایر اطلاعات ضروری برای نگهداری از آنها سؤالی دارید ، می توانید یک مشاوره تلفنی دامپزشکی انجام دهید.

بول ماستیف

بول ماستیف یکی از بهترین سگ های نگهبان می باشد که بسیار باهوش است. این سگ ها در ردیابی و مقابله با تهدیدها به خوبی عمل می کنند. عمر معمول بول ماستیف 7 یا 8 سال می باشد. بول ماستیف را به دلیل باهوشی ، شجاعت ، وفاداری و قدرت بدنی بالا می توان از برترین سگ ها دانست. با آموزش های درست ، می توان تمام موارد لازم را به آنها آموزش داد. اندازه بول ماستیف تقریباً بزرگ می باشد.

روتوایلر

روتوایلر بسیار خونسرد و عاشق محیط زیست است. از این سگ برای محافظت از گله های گاو و گوسفند استفاده می کنند. روتوایلر قوی و بزرگ چثه است و نسبت به سایر سگ ها سرعت فوق العاده بالایی دارد. روتوایلر توانایی بالایی در جمع کردن گوسفندها و گاوها دارد. این سگ مانند سایر سگ ها نیاز به ورزش منظم و آموزش های لازم دارد.

دوبرمن پینچر از بهترین سگ های نگهبان

دوبرمن جثه متوسط و سر بلندی دارد. ظاهر این سگ با گوش های بریده و دم متصل شده و استایل ورزشی ، مشابه یک اشراف زاده می باشد. دوبرمن باهوش و فعال است و برای کارهای نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر سگ های پلیس از این نوع سگ می باشند. دوبرمن پینچر ، جزء پنج نژاد باهوش سگ در دنیا می باشد.

غول اشنوزر

غول اشنوزر بسیار قدرتمند و مبارز است. این سگ وفادار ، دارای ظاهری سخت و محکم می باشد که سبب می شود در مقابل انواع متجاوزین به خوبی مبارزه کند و خود آسیب نبیند. غول اشنوزر زیاد اهل پارس کردن و سروصدا کردن نمی باشد و آپشن های خوبی برای محافظت از خانواده ها دارد. از نظر ظاهری جزء سگ های غول پیکر به حساب می آید.

ژرمن شپرد از بهترین سگ های نگهبان

این سگ ها به عنوان سگ نظامی یا پلیسی مورد استفاده قرار می گیرند. از ژرمن شپرد برای محافظت از  گله های گوسفندان استفاده می شود. ژرمن بسیار باهوش و وفادار است و قدرت بدنی بالایی دارد. ژرمن شپرد را می توانید به عنوان سگ خانه ، سگ مزرعه و محل کار و ... استفاده نمایید.