قیمت اسب ها چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، تفاوت بین یک اسب آزاد و یک اسب چند میلیونی، و اسبی که می تواند بیش از اینها قیمت داشته باشد، چیست؟

تعدادی از عوامل بر قیمت اسب ها تأثیر می گذارد، و اینها واقعاً روی اسب های چند میلیاردی به بالا تأثیر نمی گذارد. این اسب ها توسط مزارع پرورش اسب با نام های برتر برای استفاده در رقابت های سطح بالا خرید و فروش می شوند . آنها اغلب از اروپا یا جاهای دیگر، وارد می شوند و دارای پیشینه هایی با موفقیت در رقابت های بین المللی هستند. آنها به احتمال زیاد توسط یک مالک متوسط ​​اسب برای اولین بار خریداری نمی شوند.

اشتباهات رایج هنگام خرید اولین اسب

اکثر سوارکاران معمولی اسب‌هایی را بسیار کمتر ازقیمت رایج می‌خرند. تعدادی از عوامل بر قیمت اسب‌ها تأثیر می‌گذارند، و چندین چیز در چند سال اخیر مطرح شده است که هزینه اولیه اسب را کاهش داده و در عین حال هزینه نگهداری اسب را بالا برده است. زمانی که اقتصاد دچار رکود می شود، افراد کمتری می توانند اسب بخرند یا نگهداری کنند. این بدان معناست که اسب های بیشتری برای فروش وجود دارد و افراد کمتری برای خرید آنها وجود دارد. در شرایط رکود اقتصادی، بسیاری از مردم مجبور می شوند اسب های خود را بدهند یا آنها را ارزان بفروشند، زیرا توانایی نگهداری از آنها را ندارند.

چگونه هزینه های نگهداری بر قیمت تاثیر می گذارد

محصولات ضعیف یونجه و افزایش هزینه های خوراک و سوخت می تواند بر تعداد اسب های فروش تأثیر بگذارد و بر قیمت های درخواستی آن اسب ها در هر سال تأثیر بگذارد.

کسانی که به دنبال اسبی برای اولین بار هستند احتمالاً باید حداقل بودجه چند میلیونی برای خرید داشته باشند. ممکن است بتوانید جواهری را با قیمتی کمتر از این پیدا کنید، اما داشتن این مقدار بیشترین تعداد انتخاب را در اختیار شما قرار می دهد. هر چه بیشتر هزینه کنید، انتخاب های بیشتری خواهید داشت.

هزینه پونی ها

اسب ها ممکن است از نظر قد کوچک‌تر از هم باشند، اما این بدان معنا نیست که هزینه‌های خرید یا نگهداری آن‌ها به نسبت کمتر است. هزینه یک پونی خوب می تواند یکسان یا بیشتر از یک اسب باشد. ممکن است سوار اسبی شوید که مشکل سلامتی دارد، که می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد، حتی اگر قیمت اولیه خرید پایین بود.

آموزش و انواع اسب

به همین ترتیب، با یک اسب چند میلیونی، که اغبب جوانانی هستند که آموزش یا مهارت کمی دارند. در میان اسب‌های ارزان‌قیمت یا هدایایی جواهراتی وجود دارد، اما ممکن است برای رویارویی با مسائل دشوار یک نگاه دقیق و تمایل لازم باشد. با این حال، آنها ممکن است اسب های مناسبی برای صاحبان اسب برای اولین بار نباشند. اگر مجبور باشید با صورتحساب های دامپزشکی، کفش های تخصصی و مربیان پولی مقابله کنید، ممکن است یک اسب ارزان در دراز مدت گران تر باشد .

راه برای اینکه اسبی ارزش پول بیشتری داشته باشد این است که مطمئن شوید که به خوبی آموزش دیده، سالم، سالم و خوش رفتار است.  

هر چه شجره نامه و رکورد عملکرد اسب بهتر باشد ، قیمت درخواستی بیشتر خواهد بود. باز هم برای هر قاعده ای استثنا وجود دارد. با این حال، داشتن بودجه بیشتر به این معنی است که شما انتخاب های بیشتری دارید و می توانید بدون پشیمانی زیاد از اسب های نامناسب عبور کنید. همانطور که محاسبه می کنید چقدر فکر می کنید برای خرید اسب نیاز دارید، مطمئن شوید که مالیات فروش، هزینه های حمل و نقل و یک آزمایش دامپزشکی پیش از خرید را در نظر گرفته اید. در حالی که اینها بخشی از قیمت درخواستی نیستند، اما چیزهایی هستند که باید هنگام تصمیم گیری نهایی به آنها فکر کنید. مطمئن شوید که پولی برای مراقبت از اسب خود دارید و در نظر بگیرید که در صورت بروز شرایط اضطراری دامپزشکی چگونه با آنها برخورد خواهید کرد. هزینه اولیه اسب ممکن است هزینه زیادی به نظر برسد، اما مراقبت روزانه واقعاً هزینه بیشتری برای مالکیت اسب است.

اگر شک دارید حیوان خانگی خود بیمار است، فوراً با دامپزشک خود تماس بگیرید. برای سؤالات مربوط به سلامتی، همیشه با دامپزشک خود مشورت کنید، زیرا آنها حیوان خانگی شما را معاینه کرده اند، تاریخچه سلامت حیوان خانگی را می دانند و می توانند بهترین توصیه ها را برای حیوان خانگی شما ارائه دهند.

تربیت کره اسب