کمبود غذای حیوانات خانگی

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در سراسر کشور آمریکا، صاحبان حیوانات خانگی در یافتن غذای حیوانات خانگی به صورت آنلاین و در قفسه‌های فروشگاه مشکل دارند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال ، برخی از تولیدکنندگان غذای حیوانات خانگی نتوانسته اند مواد لازم را برای تامین تقاضا تامین کنند. این امر باعث شده است که شرکت‌هایی مانند The JM Smucker Company که صاحب برندهایی مانند Meow Mix و Milk-Bone هستند، به خرده‌فروشان اطلاع دهند که محموله‌ها برای برخی از محصولات حیوانات خانگی محدود می‌شود. در مورد JM Smucker، انتظار می رود این تاخیرها تا ژانویه 2023 ادامه داشته باشد.

وین پسس از انجمن غذای کانکتیکات، در مورد کمبود مواد غذایی که هم انسان و هم حیوانات با آن مواجه است، گفت: «تقریباً هر محصولی که از یک تولیدکننده به فروشگاه‌های ما می‌آید با اختلال ناشی از کووید مواجه است. "کامیون و حمل و نقل همراه با استخدام و حفظ نیروی کار قوی به یک امر عادی تبدیل شده است. با افزایش اخیر موارد Omicron، این چالش ها بیشتر شده است."

Mike McCutcheon از H3 Pet Supply، یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی در استراتفورد، کمبودها را به مشکلات زنجیره تامین مرتبط با بیماری همه گیر مرتبط می‌داند که با «کمبود کمک» به کسب‌وکارها تشدید می‌شود.

مک کاچئون گفت: «تولیدکنندگان غذای حیوانات خانگی از محصولات و لوازم آسیب می بینند. "برخی بهبود می یابند، برخی هفته به هفته بدتر می شوند."

McCutcheon همچنین به کمبود مداوم قوطی اشاره کرد که شامل غذای کنسرو شده برای حیوانات خانگی است.

در سراسر ایالت، هم فروشگاه‌های حیوانات خانگی و هم فروشگاه‌های بزرگ باکس‌فروشی شاهد کمبودهایی هستند که قفسه‌های فروشگاه‌هایشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سخنگوی ShopRite تکرار کرد که برخی از اقلام حیوان خانگی در حال حاضر به دلیل مشکلات زنجیره تامین به سختی یافت می شوند، با این حال، آنها تلاش می کنند گزینه هایی برای صاحبان حیوانات خانگی داشته باشند تا برای دوستان پشمالوی خود غذا داشته باشند.

کارن اوشی گفت: «درست است که ممکن است در دسترس بودن برخی از اقلام و برندهای حیوانات خانگی محدود باشد زیرا تولیدکنندگان با مشکلات زنجیره تامین دست و پنجه نرم می کنند، اما ما فکر می کنیم مشتریان ما آنچه را که برای دوستان پشمالوی خود نیاز دارند، پیدا خواهند کرد. در حالی که کمبود غذای حیوانات خانگی سیستم را مختل کرده است، عامل دیگری که به مسائل زنجیره تامین مربوط نمی شود نیز می تواند تأثیر داشته باشد: افزایش تعداد حیوانات خانگی در طول همه گیری. کرونا

در گزارشی در سال 2021 از انجمن محصولات حیوان خانگی آمریکا ، مالکیت حیوانات خانگی به 70 درصد از خانواده‌های ایالات متحده افزایش یافته است - افزایشی 3 درصدی نسبت به سال بعد. علاوه بر این، این شرکت متوجه شد که 35 درصد از صاحبان حیوانات خانگی در سال 2021 بیشتر برای حیوانات خانگی خود خرج می کردند، زیرا خرید آنلاین محصولات حیوان خانگی از 72 به 86 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در سال گذشته افزایش یافته است.

نحوه خواندن برچسب غذای سگ