دامپزشکی در منزل

دامپزشکی در زمینه پیشگیری ، کنترل ، تشخیص و درمان بیماری های حیوانات و پیشگیری از انتقال بیماری های دام به انسان می باشد. دامپزشکان با کنترل سلامت حیوانات تولیدکننده فرآورده های خوراکی ، موجب حفظ سلامت غذای انسان ها می گردند.

امروزه دامپزشکی در تمامی نقاط جهان با بهره گیری از جدیدترین روش های درمانی حیوانات و پیشگیری از بیماری های حیوانات ، پیشرفت کرده است و موجب کاهش چشمگیر بیماری های حیوانات شده است. دامپزشکی در منزل از جمله خدماتی است که امروزه برای حفظ سلامت حیوانات خانگی و درمان بیماری های آنها در کوتاهترین زمان ممکن ، توسط دامپزشکی های معتبر و تخصصی ارائه می شود.

دامپزشکی در منزل

تأثیر دامپزشکی بر روی پزشکی و بیماری های انسان

دامپزشکی علاوه بر تأثیراتی که بر روی سلامتی حیوانات دارد ، بر سلامت انسان ها اثرگذار است. زیرا بیماری حیوانات می تواند سلامت انسان ها را از راه های مختلفی تحت تأثیر بگذارد. واکسن های ایمن و اثرگذار برای جلوگیری از بیماری های گوناگون حیوانات خانگی ، تولید شده اند.

بسیاری از عمل های جراحی که بر روی حیوانات انجام شده است ، زمینه ساز انجام آن جراحی ها بر روی انسان شده است. برای مثال پیوند کبد که برای اولین بار روی سگ ها انجام شد ، زمینه ساز پیوند کبد بر روی انسان ها شد.

دام پزشکی در منزل

خدمات دامپزشکی در منزل

  • اصلاح و شستشو حیوانات خانگی
  • انجام واکسیناسیون و عقیم سازی انواع حیوانات
  • معاینات دوره ای از حیوانات
  • ارائه مشاوره به صاحبان حیوانات در زمینه تغذیه حیوانات ، زاد و ولد حیوانات ، پیشگیری از ابتلای آنها به بیماری و مشکلات رفتاری آنها
  • ارائه روش های درمانی در زمینه درمان بیماری های روحی آنها
  • درمان انواع بیماری های حیوانات با بهره گیری از جدیدترین روش های درمانی و داروهای مفید و نتیجه بخش
  • انجام عمل جراحی روی حیوانات
  • صدور شناسنامه برای حیوانات
  • انگل زدایی حیوانات
  • ارائه تمامی خدمات دامپزشکی در منزل در سریع ترین زمان ممکن با رعایت تمامی نکات بهداشتی
  • ارائه مشاوره دامپزشکی توسط برترین متخصصان
  • ارسال تمامی داروها و مواد خوراکی و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی به منزل شما
  • مشاوره در زمینه خرید حیوانات خانگی و ویزیت آنها و بررسی سلامت آنها

بیماری های واگیردار حیوانات خانگی

تقریباً 39 بیماری وجود دارد که احتمال انتقال آنها به صورت مستقیم از حیوانات به انسان ها وجود دارد.  حدود 42 بیماری با لمس آب و خوراکی های آلوده ، به انسان انتقال پیدا می کنند. حدود 48 بیماری توسط حشرات از حیوانات به انسان منتقل می شوند.

بنابراین حیوانات خانگی محبوب شما ، می توانند بیماری های زیادی را به شما انتقال دهند. حتی برخی از حیوانات خانگی بدون داشتن کوچکترین علامتی از بیماری ، می توانند ناقل باشند و شما را مریض کنند. لذا با استفاده از خدمات دامپزشکی در منزل به انجام ویزیت های دوره ای منظم از حیوانات خانگی خود اقدام کنید و سلامت خود و حیوانات خانگی خود را حفظ نمایید.

انجام واکسیناسیون حیوانات خانگی در منزل

واکسیناسیون حیوانات خانگی ، مسئله بسیار مهمی است که باید بدان توجه شود. واکسیناسیون با هدف افزایش ایمنی در مقابل بیماری های خطرناک و کشنده انجام می گردد که روش درمانی مطمئنی برای آنها وجود ندارد. واکسیناسیون خطر ابتلا به بیماری های عفونی را به طور صد درصدی از بین نمی برد. اما موجب کاهش احتمال ابتلا به بیماری ها می گردد و در صورت ابتلا به بیماری ، خطر مرگ را به حداقل می رساند. خوشبختانه انجام واکسیناسیون در منزل امکان پذیر شده است و شما می توانید برای واکسیناسیون حیوانات خانگی در منزل خود ، با ما تماس بگیرید.

هزینه دامپزشکی در منزل

مجموعه دامپزشک با بهره گیری از مجرب ترین و حرفه ای ترین دامپزشکان قادر است به ارائه انواع خدمات دامپزشکی در منزل شما اقدام نماید. در کوتاهترین زمان ممکن ، نوبت دهی به شما در اسرع وقت انجام می گردد.

سخن پایانی

تمامی هزینه ها بر اساس نرخ های مصوب ، دریافت می شود و هیچگونه هزینه اضافی دریافت نمی شود. هزینه های خدمات این مجموعه بر اساس نوع خدمات متفاوت بوده ولی همه ی آنها بر اساس تعرفه های دامپزشکی می باشد. نوع داروهای موردنیاز ، نوع واکسیناسیون ، تعداد جلسات موردنیاز برای رفع بیماری و ... بر هزینه ها اثرگذار هستند.