کلینیک آنلاین Pawp برای حیوانات خانگی 

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در ایالات متحده آمریکا، این سرویس که مراقبت از همه گربه‌ها و سگ‌ها را تعریف می‌کند، مشابه سایت (سامانه دامپزشک)، مراقبت‌های نامحدود از دامپزشک به بیمار را از طریق متن و ویدئو با متخصصان پزشکی مجرب در بالای رشته‌های خود ارسال می‌کند. و به هر سوالی در مورد حیوان خانگی شما، از صدمات و پرت شدن تا سوالات مربوط به رفتار و تغذیه در هر کجا و در هر زمان، کمک خواهد کرد.

به علاوه، زمان انتظار یا قرار ملاقات مورد نیاز نیست، بنابراین در عرض چند دقیقه به تمام سوالات خود پاسخ خواهید داد.

بله، این وجود دارد، و ما به Pawp افتخار می‌کنیم که فرآیند گفتگوی فوری با دامپزشک را تا حد ممکن ساده و کارآمد کرده است.

این برند کاملاً خارق‌العاده است، با یک پلتفرم مستقیم به مصرف‌کننده (و اکنون یک برنامه iOS ) که باعث صرفه‌جویی در درازمدت پول شما می‌شود.

می توانید با Pawp در پول خود صرفه جویی کنید. بازدید از دامپزشک می تواند افزایش یابد.

اگر تعدادی حیوانات خانگی در خانه خود نیز داشته باشید Pawp می تواند، حداکثر شش حیوان خانگی را بدون هزینه اضافی تحت پوشش برنامه شما قرار دهد، حتی آنهایی که از قبل شرایط سلامتی دارند. همانطور که گفته شد، تیم دامپزشکان واجد شرایط Pawp برای کمک به شما 24 ساعته با کلینیک دیجیتال خود در آنجا هستند.

Pawp اهمیت دسترسی به مراقبت از حیوانات خانگی را درک می کند

قابل توجه است که تقریباً 164 میلیون گربه و سگ در ایالات متحده وجود دارد، اما نفوذ بازار بیمه حیوانات خانگی تنها 2.8٪ است. این فقط سه سگ از 100 و حتی یک گربه نیست. دلیل؟ بیمه حیوانات خانگی می تواند گران باشد، به همین دلیل است که Pawp بهترین جایگزین برای صاحبان حیوانات خانگی است.

Pawp به جای پرداخت حق بیمه (که به طور متوسط ​​42.45 دلار برای سگ ها و 20.99 دلار برای گربه ها در ماه است)، یک اورژانس در سال را پوشش می دهد، حتی اگر وضعیت SOS مربوط به یک وضعیت سلامتی قبلی باشد.

Pawp یکی از ساده ترین پلتفرم های مراقبت از حیوانات خانگی برای استفاده است

به غیر از خدمات شبانه روزی که توسط دامپزشکان آموزش دیده انجام می شود، به تماس های ویدیویی و پیامک نامحدود بدون قرار ملاقات یا زمان انتظار دسترسی خواهید داشت به همین سادگی.

به علاوه، با مشخصات حیوان خانگی شما، دامپزشک شما تمام اطلاعات سطح پایه مورد نیاز خود را خواهد داشت، مانند نژاد، سن و وزن.

برنامه Pawp درست همانند سامانه دامپزشک عمل می کند و مراقب حیوانات خانگی شما می باشد.

پس برای چی منتظری؟ همین امروز در سامانه دامپزشک ثبت نام کنید. منبع قابل اعتمادی که به آن نیاز دارید، خواه برای اولین بار صاحب حیوان خانگی باشید یا پدر و مادری که صاحب و یا حامی بسیاری از دوستان خزدار هستید.