هزینه دانشکده دامپزشکی چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در اینجا به دانشکده های دامپزشکی خارج از کشور می پردازیم و در مورد بورسیه تحصیلی و وام دانشجوییی این دانشکده ها توضیح می دهیم. هدف ما این است که ابزارها و اعتماد به نفس مورد نیاز برای بهبود وضعیت مالی خود را در اختیار شما قرار دهیم. 

اگر عاشق حیوانات هستید، شغل دامپزشکی می تواند گزینه خوبی باشد. به خاطر داشته باشید که دامپزشکان، متخصصان پزشکی بسیار ماهری هستند که قبل از دریافت گواهینامه برای تمرین، مطالعات فشرده را تکمیل می کنند، که می تواند علاوه بر آن گران قیمت باشد.

با این حال، دامپزشک شدن نیز می تواند بسیار مفید باشد. و خبر خوب این است که راه های مختلفی برای پوشش هزینه های دانشکده دامپزشکی وجود دارد، مانند وام های دانشجویی و کمک های مالی.

اگر می‌پرسید هزینه دانشکده دامپزشکی چقدر است و چگونه باید هزینه آن را پرداخت کنید، در اینجا چیزی است که باید بدانید:

دانشکده دامپزشکی چنده؟

نحوه پرداخت هزینه دانشکده دامپزشکی

آیا ارزش رفتن به دانشکده دامپزشکی را دارد؟

دانشکده دامپزشکی چنده؟

طی چند دهه گذشته تحصیل در کالج به طور پیوسته گرانتر شده است و دانشکده دامپزشکی نیز تفاوتی با آن ندارد.

به گفته بنیاد شبکه اطلاعات دامپزشکی ، متوسط ​​هزینه کالج دامپزشکی برای ساکنان داخل ایالت به 200,000 دلار افزایش یافته است، در حالی که دانش آموزان مدارس خارج از ایالت می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​275,000 دلار بپردازند .

به خاطر داشته باشید: برای تبدیل شدن به یک دامپزشک، معمولاً باید قبل از دریافت مدرک دکترای دامپزشکی (DVM) مدرک لیسانس خود را تکمیل کنید. در مجموع، حدود هشت سال طول می کشد.

به دلیل هزینه های بالای مربوط به این دوره طولانی تحصیلی، احتمالاً باید به منابع مالی مختلفی برای پوشش هزینه های خود، مانند وام های دانشجویی و همچنین هرگونه بورسیه تحصیلی و کمک هزینه ای که واجد شرایط آن هستند، تکیه کنید.

عواملی که در هزینه های مدرسه دامپزشکی نقش دارند

چندین عامل وجود دارد که می تواند بر میزان هزینه مدرسه دامپزشکی تأثیر بگذارد، مانند:

اقامت: به طور کلی، برای حضور در یک مدرسه داخلی به عنوان مقیم، شهریه و هزینه های بسیار کمتری نسبت به مدارس خارج از ایالت پرداخت می کنید.

نوع کالج: مدارس دولتی معمولاً در مقایسه با مدارس خصوصی هزینه بسیار کمتری دارند. این عمدتا به این دلیل است که مدارس دولتی به بودجه فدرال، ایالتی و محلی متکی هستند در حالی که مدارس خصوصی به صورت خصوصی تامین می شوند.

هزینه های زندگی: هزینه زندگی شما بسته به جایی که به مدرسه می روید متفاوت است و می تواند شامل هزینه هایی مانند مسکن، برنامه غذایی و حمل و نقل باشد.

به خاطر داشته باشید: اگر برای پوشش هزینه‌های مدرسه دامپزشکی خود وام‌های دانشجویی می‌گیرید، علاوه بر هر چیزی که قرض می‌کنید، بهره نیز می‌پردازید.

اگر می‌خواهید نحوه پرداخت هزینه مدرسه دامپزشکی را بیابید، این پنج مرحله را دنبال کنید:

1. FAFSA را پر کنید

اولین قدم شما باید پر کردن درخواست رایگان برای کمک دانشجویی فدرال (FAFSA) باشد. مدرسه شما از نتایج FAFSA شما برای تعیین وام های دانشجویی فدرال و سایر کمک های مالی که واجد شرایط آن هستید استفاده خواهد کرد.

نکته: حتماً FAFSA را قبل از پایان مهلت تکمیل کنید تا بتوانید از هر کمکی که می توانید استفاده کنید. برای سال تحصیلی 2022-2023، تا 30 ژوئن 2023 فرصت دارید.

به خاطر داشته باشید که برخی از کمک‌ها بر اساس اولویت ارائه می‌شوند، بنابراین ایده خوبی است که FAFSA را در اسرع وقت ارسال کنید.

2. درخواست کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه

برخلاف وام های دانشجویی، بورسیه ها و کمک های مالی دانشگاهی نیازی به بازپرداخت ندارند.که آنها را راهی عالی برای پرداخت هزینه مدرسه می کند. هیچ محدودیتی برای تعداد کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه ای که می توانید دریافت کنید وجود ندارد، بنابراین ایده خوبی است که تا جایی که می توانید برای آن درخواست دهید.

بسیاری از بورسیه ها و کمک های مالی به طور خاص برای دانشجویان دامپزشکی طراحی شده اند، مانند:

بورسیه های کمک رسانی دامپزشکی Club American Kennel (AKC): این جوایز برای دانشجویان دامپزشکی که در رویدادها و برنامه های AKC شرکت کرده اند در دسترس است. بسته به اسپانسر، ممکن است تا 10000 دلار به دانشجویان تعلق گیرد.

کمک هزینه تحصیلی دانشجویی دامپزشکی Pennsylvania's Animal Care: این جایزه به دانشجویان دامپزشک سال دوم، سوم یا چهارم از پنسیلوانیا که نیاز مالی دارند اعطا می شود.

برنامه بورسیه دانشجویی دامپزشکی بهداشت حیوانات مرک: این برنامه به دانشجویان سال دوم و سوم دامپزشکی که نیاز مالی دارند، بورسیه 5000 دلاری اعطا می کند.

همچنین ممکن است بسته به نتایج FAFSA شما واجد شرایط بورسیه تحصیلی مدرسه باشید.

3. شغلی پیدا کنید یا در یک برنامه کار مطالعه شرکت کنید

کار در طول دانشکده می تواند به شما کمک کند تا بخشی از هزینه های مدرسه خود را تامین کنید. اگر نیاز مالی دارید، ممکن است واجد شرایط برنامه تحصیل کار فدرال باشید، که مشاغل پاره وقت برای دانشجویان کالج فراهم می کند . 

این مشاغل اغلب در محوطه دانشگاه هستند، اگرچه در برخی موارد، ممکن است برای یک کارفرمای خصوصی غیرانتفاعی یا انتفاعی که با مدرسه شما شریک شده است، کار کنید.

نکته: دوره آموزشی برای مدرسه دامپزشکی می‌تواند شدید باشد. بنابراین اگر هنگام رفتن به مدرسه کار می‌کنید، مطمئن شوید که زمان کافی برای اختصاص دادن به تحصیلات خود را نیز در اختیار دارید.

4. وام های دانشجویی فدرال بگیرید

اگر نیاز به وام گرفتن برای مدرسه دارید، معمولاً بهتر است ابتدا به وام های دانشجویی فدرال تکیه کنید. این عمدتاً به این دلیل است که این وام‌ها با مزایا و حمایت‌های فدرال، مانند دسترسی به برنامه‌های بازپرداخت مبتنی بر درآمد و برنامه‌های بخشش وام دانشجویی همراه هستند.

دو نوع اصلی وام دانشجویی فدرال وجود دارد که دانش‌آموزان مدرسه‌ای ممکن است واجد شرایط آن باشند:

وام های مستقیم بدون یارانه: این وام ها بدون توجه به نیاز مالی در اختیار دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و حرفه ای قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که بر خلاف وام های یارانه ای در مقطع کارشناسی، شما مسئول تمام سودی هستید که به وام های بدون یارانه تعلق می گیرد.

وام های Grad PLUS: این دسته از وام های مستقیم پلاس برای دانش آموزانی که می خواهند برای مدرسه فارغ التحصیل یا یک برنامه حرفه ای پرداخت کنند، در دسترس است. به خاطر داشته باشید که وام های Grad PLUS معمولا با نرخ بهره بالاتری نسبت به سایر وام های فدرال ارائه می شوند. آنها همچنین به بررسی اعتبار نیاز دارند.

نکته: پس از ارائه FAFSA، مدرسه شما نامه کمک مالی را برای شما ارسال می کند که در آن جزئیات وام های دانشجویی فدرال و سایر کمک های مالی که واجد شرایط آن هستید را توضیح می دهد. سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام کمک را می خواهید بپذیرید.

5. از وام های دانشجویی خصوصی برای پر کردن شکاف ها استفاده کنید

پس از اتمام گزینه های بورس تحصیلی، کمک هزینه و وام دانشجویی فدرال، وام های دانشجویی خصوصی می تواند به پر کردن شکاف های مالی باقی مانده کمک کند.

در حالی که این وام ها با حمایت های فدرال همراه نیستند، اما برخی از مزایای خاص خود را ارائه می دهند برای مثال، می توانید در هر زمانی درخواست دهید و ممکن است بتوانید بیشتر از چیزی که با وام فدرال دریافت می کنید وام بگیرید.

نکته: معمولاً برای واجد شرایط بودن برای وام دانشجویی خصوصی به اعتبار خوب تا عالی نیاز دارید. نمره اعتبار خوب معمولاً 700 یا بالاتر در نظر گرفته می شود. برخی از وام دهندگان نیز وجود دارند که وام های دانشجویی را برای اعتبار بد ارائه می دهند، اما این وام ها معمولاً با نرخ بهره بالاتر در مقایسه با وام های اعتباری خوب ارائه می شوند.

اگر در تلاش برای تایید شدن هستید، برای بهبود شانس خود ، با یک ارسال کننده معتبر درخواست دهید. حتی اگر برای واجد شرایط بودن به یک ارسال کننده نیاز ندارید، داشتن یکی می تواند نرخ بهره کمتری نسبت به آنچه خودتان دریافت می کنید برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر تصمیم به گرفتن وام دانشجویی خصوصی برای دانشکده دامپزشکی دارید، مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است وام دهندگان زیادی را برای یافتن وام مناسب برای نیازهای خود در نظر بگیرید. Credible این کار را آسان می‌کند.