استفاده از ویتامین در بارداری سگ ها

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، سگ هایی که باردار شده اند یا اخیراً زایمان کرده اند و اکنون در حال شیردهی هستند، می توانند از ویتامین دوران بارداری برای سگ ها بهره مند شوند. ویتامین های دوران بارداری مکمل بسیار خوبی برای رژیم غذایی، سگ هایی هستند که ممکن است باردار شوند یا در مراحل پرورش هستند. ویتامین‌های مفید برای دوران بارداری به سگ شما کمک می کند حس و حال بهتری داشته باشند. 

مانند ویتامین های دوران بارداری انسان، ویتامین های دوران بارداری سگ به حیوان خانگی شما کمک می کند تا نیاز خود را در دوران بارداری و شیردهی تأمین کند. ویتامین های دوران بارداری برای سگ ها مواد ضروری مورد نیاز برای رشد و نمو سالم را برای توله ها فراهم می کند. به یاد داشته باشید که همیشه قبل از تجویز ویتامین یا مکمل جدید به سگ خود با دامپزشک مشورت کنید.

اگر می خواهید از یک ویتامین قبل از تولد برای سگ استفاده کنید، استفاده از هر مولتی ویتامین روزانه دیگری را که در حال حاضر به حیوان خانگی خود می دهید، قطع کنید. همچنین هرگز نباید ویتامین های دوران بارداری انسان را به سگ بدهید. برخی از ویتامین‌های دوران بارداری انسان حاوی آهن هستند که می‌تواند منجر به سمیت آهن و عواقب جدی سلامتی در سگ‌ها شود. قبل از استفاده از هر مکملی برای سگ باردار خود، حتماً برچسب را بخوانید و قبل از مصرف، ایمنی حیوانات خانگی باردار و شیرده را بررسی کنید. همچنین می‌توانید مکمل خاصی را برای تأیید از دامپزشک خود استفاده کنید.

پرسش و پاسخ در مورد بارداری سگ