کارهای خنده دار توله سگ ها

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"،  در اینجا چند چیز وجود دارد که توله سگ ها با نتایج خنده دار آن را درک نمی کنند. باید بدانید که سگ‌های مسن‌تر در حضور یک توله سگ بیش از حد هیجان‌زده و بازیگوش کمی بداخلاق میشوند.

 آینه ها

از آنجایی که یک توله سگ وقتی خود را در آینه می بیند، فکر می کند یک توله سگ کاملا متفاوت در آنسوی آینه به او نگاه می کند. انعکاس این توله سگ به بزرگترین دشمن آنها تبدیل می شود، و هر حرکت آنها را کپی می کند،اما برایشان سوال است که توله سگ در آینه از کجا حرکات او را حدس می زند؟ باز هم نمی توان اطمینان داشت که توله ها وقتی به سگ بالغ تبدیل می شوند، آینه ها را درک کنند. شاید آنها فقط به این واقعیت عادت کرده اند که یک دوقلو همسان در داخل آیینه زندگی می کند.

درب های شیشه ای

شما نمی توانید توله سگ ها را برای رد شدن از درهای شیشه ای بسته سرزنش کنید. در واقع، بسیاری از سگ‌های بالغ بیرون منتظر می‌مانند، حتی اگر درب شیشه ای باز باشد احتمال تصادفات توله سگ به آنها زیاد است. آنها نمی توانند از این درب ها عبور کنند.

 

یخ

توله سگ ها قادر به درک، سرد و مرطوب بودن یخ نیستند. تنها چیزی که آنها می دانند این است که در یک روز گرم خوردن یک تکه یخ برای آنها لذت بخش است.

تلویزیون

توله سگ ها نمی دانند چرا چیزهای مختلف در پنجره جادویی که در اتاق نشیمن است حرکت می کنند و اغلب اوقات از این موضوع خوشحال نیستند. آنها می پرند، پارس می کنند و حتی پشت تلویزیون می دوند تا ببینند آیا چیزی از پشت آن به دنیای واقعی وارد می شود یا نه. سگ شما نمی تواند تفاوت بین یک جلوه صوتی و یک زنگ واقعی را تشخیص دهد. همین طور قادر به درک تصاویر در داخل تلویزیون و بیرون آن نیست.

دلایل بد رفتاری بچه گربه ها