آغاز پیش ثبت نام رایگان سامانه "دامپزشک" از کلینیسین های واجد شرایط

"دامپزشک" سامانه مشاوره دامپزشکی آنلاینی است که به کاربران خود امکان تماس تلفنی و متنی را با دامپزشکان از هر کجا و هر زمان ارائه می دهد.
دامپزشکان قادر خواهند بود تا از طریق ارائه مشاوره های تخصصی بر اساس ضوبط و قوانین مدون سازمان های ناظر بر این اقدامات و در چهارچوب تعریف شده فوق ، به مراجعین این سامانه مشاوره ارائه نموده و به صورت آنلاین کسب درآمده کرده و در معرض دید کاربران این سامانه نیز قرار بگیرند. 
لازم به ذکر است که پیرو نامه سازمان معزز نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، کلیه مشاورین این سامانه طی فهرستی به نظام دامپزشکی هر استان معرفی خواهند شد تا از نظر بررسی صلاحیت، داشتن مجوز و نداشتن محکومیت قطعی مبنی بر تعلیق پروانه یا محرومیت موقت یا دائم از شاتغال به حرفه دامپزشکی مورد تائید نظام دامپزشکی استان قرار گیرند.

  
از سوی دیگر ،این سامانه در بازه های زمانی منظم، گزارشی مبتنی بر جزئیات تمامی فرآیندهای مرتبط با دامپزشکی را به نظام دامپزشکی هر استان ارسال خواهد نمود.
تیم "دامپزشک" بر این باور است که با امکان مدیریت یکپارچه نوبت‌ها، تحلیل داده‌ها و امکانات بسیار دیگر، این سامانه طی ماه های آینده ، به راهکاری برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های دامپزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها تبدیل شود.

جهت پیش ثبت نام رایگان در این سامانه اینجا کلیک کنید.