سوالات متداول در مشاوره آنلاین

سوالات متداول در مشاوره آنلاین

مراقبت مجازی دامپزشکی ممکن است مفهوم جدیدی به نظر برسد، اما در واقع سال‌هاست که وجود دارد. ممکن است اصطلاحات "تله‌پزشکی" یا "تله‌تریاژ" را شنیده باشید و ندانید که چگونه می‌توان از آنها برای کمک به مراقبت از حیوان خانگی خود استفاده کرد.

مشاوره الکترونیکی و از راه دور به شما این امکان را می دهد که از راحتی در خانه یا هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید - مشاوره دامپزشکی حرفه ای بگیرید - حتی اگر نیمه شب باشد یا زمانی که در تعطیلات هستید. در اینجا به برخی از رایج ترین سوالات شما در مورد استفاده از مراقبت مجازی (پزشکی از راه دور و تله تریاژ) برای حیوان خانگی شما پاسخ می دهیم.

تله مدیسین چیست؟

پزشکی از راه دور شامل تبادل اطلاعات پزشکی (توصیه، تشخیص، پیش آگهی، درمان) بین یک متخصص پزشکی دارای مجوز و یک مشتری/بیمار، با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی مانند تبلت یا گوشی هوشمند است. متخصصان پزشکی باید از قوانین و مقررات ایالتی که در آن مجوز دارند پیروی کنند. برای اینکه دامپزشک بتواند خدمات پزشکی از راه دور را انجام دهد، باید یک رابطه دامپزشکی-مشتری-بیمار (VCPR) برقرار باشد. این به طور معمول به این معنی است که دامپزشک بیمار را در طی 12 ماه گذشته در مطب خود دیده است و با مشتری و حیوان خانگی آشنا است. با یک VCPR موجود، دامپزشکی که مشاوره پزشکی از راه دور را ارائه می‌کند، از نظر قانونی مجاز است به شما یک تشخیص (در صورت لزوم)، تجویز داروها و پیش‌آگهی برای وضعیت حیوان خانگی شما ارائه دهد.

تله تریاژ چیست؟

تله تریاژ شامل تبادل اطلاعات عمومی پزشکی بین یک متخصص پزشکی دارای مجوز و یک مشتری/بیمار با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی مانند تبلت یا گوشی هوشمند است. دامپزشکان ارائه دهنده خدمات تله تریاژ می توانند ارزیابی و مدیریت به موقع بیماران حیوان خانگی را ارائه دهند، اما بدون VCPR، نمی توانند تشخیص دهند، داروها را تجویز کنند، یا پیش آگهی برای وضعیت حیوان ارائه دهند. تله تریاژ به صاحبان حیوانات خانگی کمک می کند تا تصمیمات خوب و ایمن برای سلامت حیوان خانگی خود بگیرند. دامپزشک تله تریاژ شما می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا حیوان خانگی شما باید فوراً در یک کلینیک اورژانس ویزیت شود یا می توانید وضعیت حیوان خانگی خود را در خانه مدیریت کنید.

مراقبت مجازی چگونه کار می کند؟

قراری برای ملاقات با یکی از دامپزشکان ما خواهید گذاشت! در طول تماس ویدیویی برنامه ریزی شده خود، دامپزشک در مورد نگرانی های شما با شما صحبت می کند، به سوالات شما پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا نگرانی های سلامتی حیوان خانگی خود را حل کنید. ممکن است توصیه هایی برای درمان ها و نظارت در خانه دریافت کنید، یا اگر حیوان خانگی شما به مراقبت فوری بیشتری نیاز داشت به یک کلینیک اورژانس محلی ارجاع داده شوید. یادداشت ها و توصیه های پزشکی دامپزشک به آدرسی که هنگام ایجاد حساب کاربری خود ارائه کرده اید ایمیل می شود!

مزایای مراقبت مجازی برای حیوان خانگی من چیست؟

خدمات پزشکی از راه دور و تله‌تریاژ به منبعی ارزشمند در مواجهه با همه‌گیری COVID-19 تبدیل شده‌اند . بازدیدهای مجازی ارتباط بین کارکنان بیمارستان و مراجعین را محدود می کند و شانس انتشار ویروس را کاهش می دهد.

علاوه بر مزایای سلامت عمومی، مراقبت مجازی برای سهولت روز (یا شب) شما طراحی شده است! برنامه ریزی یک قرار ملاقات تله تریاژ به شما این امکان را می دهد که وقتی به هر دلیلی نمی توانید خانه خود را ترک کنید، برای حیوان خانگی خود مشاوره حرفه ای دریافت کنید. یا اگر حیوان خانگی شما از سوار شدن به کریر خود یا سوار شدن بر وسیله نقلیه شما وحشت داشته باشد، چه؟ صحبت با یک دامپزشک مجازی می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سفر به کلینیک محلی خود ضروری است یا می توانید بیماری فلافی را در خانه بدون استرس اضافی مدیریت کنید.

قرار ملاقات های مراقبت مجازی اغلب سریع، کارآمد هستند و می توانند در زمان شما برنامه ریزی شوند. وقتی سؤالات فوری دارید اما نمی توانید فوراً به دامپزشک معمولی خود مراجعه کنید، این می تواند واقعاً مفید باشد. یا آخر شب چطور؟ یا در آخر هفته؟ صحبت کردن با دامپزشکان ما می‌تواند به شما آرامش خاطر را در مواقعی که بعد از ساعت کاری اورژانسی دارید، به ارمغان بیاورد.

دامپزشک مجازی در مورد چه نوع سؤالات و نگرانی هایی می تواند به من کمک کند؟

مشاوره های پزشکی از راه دور و تله تریاژ را می توان برای تعداد بی پایانی از سناریوها استفاده کرد:

توصیه های کلی سلامتی:  پاسخ به سؤالات مربوط به واکسن ، کرم زدایی یا خنثی سازی آینده توله سگ خود را دریافت کنید .

سوالات پس از جراحی حیوانات خانگی :

در مورد نگرانی های خود در مورد بهبودی حیوان خانگی خود پس از جراحی، نحوه مراقبت از زخم ها و نحوه نظارت بر علائم درد یا عفونت صحبت کنید.

آسیب یا بیماری: گزینه هایی را برای درمان ایمن یا نظارت بر حیوان خانگی خود در خانه دریافت کنید و اگر حیوان خانگی شما می تواند منتظر بماند تا توسط دامپزشک شما در زمان بعدی ببیند، آرامش خاطر به دست آورید. اگر حیوان خانگی شما باید فوراً در یک کلینیک اورژانس ویزیت شود، یک ارجاع دریافت کنید.

مراقبت: بدون نیاز به آوردن حیوان خانگی خود به کلینیک، مشاوره تخصصی دریافت کنید. از یک متخصص در مورد سوالات دشوار خود در مورد کیفیت زندگی و برنامه ریزی پایان زندگی برای حیوان خانگی خود از راحتی خانه خود بپرسید.

مراقبت بعد از ساعت کاری: شما در هر زمان از شبانه روز به دامپزشکان مجرب دسترسی دارید. اگر شهر شما کلینیک اورژانسی ندارد، قبل از سفر به نزدیکترین مرکز 24 ساعته از یک دامپزشک مجازی مشاوره بگیرید.

آیا با یک دامپزشک دارای مجوز صحبت خواهم کرد؟

بله! هنگامی که مشاوره آنلاین با سامانه دامپزشک دارید، با یکی از دامپزشکان مجرب و دارای مجوز ما صحبت خواهید کرد !