دامپزشکی در محل

دامپزشکی در محل با هدف ارائه خدمات دامپزشکی برای حیواناتی که امکان انتقال آنها به مراکز دامپزشکی وجود ندارد ، صورت می گیرد.

بیماری های شایع برای دام ها و حیوانات خانگی

دام ها و حیوانات خانگی در معرض بیماری های بسیار زیادی قرار دارند. بیماری سیاه زخم ، بیماری بروسلوز ، آگالاکسی ، آبله ، تب برفکی ، ذات الریه و ... نمونه هایی از بیماری های رایج در دام ها می باشند. بیماری دیابت ، زردی ، زامبی ، صرع ، دیستمپر ، هاری و ... نمونه هایی از بیماری های شایع در میان حیوانات خانگی می باشند.

بیماری های رایج در میان اسب ها شامل بیماری های پوستی ، بیماری های تنفسی ، بیماری های عفونی ، عضلانی و ... می باشند. اکثر این بیماری ها با روش های نوین درمانی قابل درمان می باشند.

دام پزشکی در محل

دامپزشکی در محل برای چه حیواناتی انجام می شود ؟

مجموعه دامپزشک به منظور ارائه خدمات دامپزشکی برای تمامی حیوانات ، به اعزام دامپزشک به محل شما اقدام می کند. برای تمامی حیوانات خانگی که در منزل نگهداری می شوند ، اسب ها که در اصطبل نگهداری می شوند ، گاو و گوسفندان که در دامداری ها می باشند ، طیور که در مرغ داری ها و مغازه ها و ... نگهداری می شوند و سایر حیوانات که در مراکز گوناگون هستند می توان نوبت دامپزشکی در محل رزرو نمود. زبده ترین و متخصص ترین دامپزشکان در مکان شما حاضر شده و انواع خدمات موردنیاز شما را ارائه می نمایند.

ارائه تمامی خدمات درمانی موردنیاز حیوانات در محل امکان پذیر است ؟

بله. مجموعه دامپزشک کلیه خدماتی که برای حفظ سلامت و درمان حیوانات موردنیاز است را در مکان شما ، ارائه می کند. تمامی حیواناتی که امکان انتقال آنها به مراکز دامپزشکی به دلایل مختلفی وجود ندارد ، می توانند در محل خود ویزیت و درمان شوند. همچنین امکان مشاوره تلفنی دامپزشکی در زمینه مسائل مربوط به انواع حیوانات وجود دارد. شاید با انجام مشاوره تلفنی ، مشکل مربوط به حیوانات شما برطرف شود و نیازی به اعزام دامپزشکان به محل نباشد.

خدمات دامپزشکی در محل

  • درمان حیوانات خانگی ، حیوانات موجود در دامداری ، اصطبل ، مرغداری و ...
  • انجام واکسیناسیون و معاینه دوره ای تمامی حیوانات
  • انگل تراپی با استفاده از جدیدترین داروهای ضد انگل
  • انجام تمامی جراحی های موردنیاز برای حیوانات مانند عقیم سازی و جراحی های اورژانسی
  • اصلاح و شستشو حیوانات و انجام تمامی امور مربوط به زیبایی
  • ارسال تمامی داروها ، خوراکی ها و تجهیزات مورد نیاز حیوانات در ارائه خدمات دامپزشکی در محل
  • ویزیت دندان پزشکی و انجام تمامی خدمات دندان پزشکی حیوانات
  • ارائه مشاوره در زمینه تغذیه حیوانات ، رشد و پرورش بهتر حیوانات ، بارداری حیوانات ، شیوه جفت گیری انواع حیوانات و ...
  • ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع حیوانات و حضور در محل برای معاینه حیوان موردنظر شما برای خرید
  • ارائه شناسنامه برای انواع حیوانات

اعزام سریع دامپزشک به محل

مراکز دامپزشکی متعددی وجود دارند که خدمات دامپزشکی در محل را ارائه می دهند. برای انتخاب یک مرکز دامپزشکی باید توجه زیادی به تجربه و دانش دامپزشکان آن مجموعه و مدت زمان اعزام آنها به محل خود داشته باشید. برخی از بیماری های حیوانات به سرعت پیشرفت می کنند و باید برای درمان آنها به سرعت اقدام نمود. لذا مسئله " زمان " بسیار حائز اهمیت است و می تواند در نجات جان حیوان شما اثرگذار باشد.

مجموعه دامپزشک پس از نوبت گیری مراجعین عزیز ، در سریع ترین زمان ممکن به اعزام دامپزشک به آدرس شما اقدام می کند. زیرا این مجموعه از دامپزشکان حاذق بسیار زیادی برخوردار است که با وجود ارباب رجوعان زیاد در سریعترین زمان به بهترین نحو ، خدمات درمانی را ارائه می کنند.

هزینه دامپزشکی در محل

مجموعه دامپزشک بر اساس تعرفه های دامپزشکی ، به دریافت وجه اقدام می کند. نرخ خدمات با توجه به نوع خدمات متفاوت می باشد. هزینه واکسیناسیون ، هزینه ویزیت دامپزشکی ، هزینه داروهای مورد استفاده و ... بر اساس نرخ های مصوب است.

سخن پایانی

کیفیت خدمات دامپزشکی ارائه شده توسط این مجموعه در سطح کیفی بالایی قرار دارد. دامپزشکان این مجموعه با صبر و شکیبایی بسیار زیاد ، مشکل حیوانات شما را بررسی می کنند و از بهترین روش های درمانی برای درمان حیوانات استفاده می کنند. روش های درمانی که هیچگونه عوارضی برای حیوانات نداشته باشند.