مزایای دامپزشکی آنلاین

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، پزشکی از راه دور برای همه مشکلات و نگرانی ها در مورد حیوانات خانگی مناسب نیست. مثلاً سگی که با ماشین برخورد کرده یا زخم خونریزی زیادی دارد، برای تشخیص و درمان باید حضوری ویزیت شود و در بیمارستان بستری شود.

تعدادی از شکایات رایج دامپزشکی را می توان از طریق تله مدیسین رسیدگی کرد. مسائل مکرر مزمن مانند آلرژی به کک و مشکلات رفتاری اغلب از طریق پزشکی از راه دور قابل حل هستند. نگرانی های جزئی، مانند: لنگیدن یا اسهال خفیف نیز ممکن است کاندیدهای خوبی برای پزشکی از راه دور باشند. اگرچه پزشکی از راه دور فرصتی برای انجام یک کار پزشکی دقیق فراهم نمی کند، بسیاری از بیماری های رایج را می توان به صورت علامتی (توصیه های درمانی بر اساس علائم و علائم بالینی حیوان خانگی) از طریق پزشکی از راه دور درمان کرد.

 

پزشکی از راه دور همچنین می تواند برای مراقبت های بعدی یا نظارت بر بیماران موجود استفاده شود. بررسی‌های مجدد پس از جراحی و ویزیت‌های پیگیری برنامه‌ریزی‌شده برای حیوانات خانگی با نگرانی‌های پزشکی مزمن معمولاً از طریق پزشکی از راه دور انجام می‌شود. اگر حیوان خانگی شما قرار است معاینه سالانه داشته باشد اما به هیچ واکسنی نیاز ندارد، یک ویزیت پزشکی از راه دور ممکن است تنها چیزی باشد که به شما امکان می دهد کک، کنه و پیشگیری از کرم قلب حیوان خانگی خود را بررسی کنید.

تله مدیسین همچنین ممکن است برای پر کردن مجدد نسخه برای بیماران فعلی و برای مراقبت های تسکینی استفاده شود.

اگر دامپزشک شما خدمات پزشکی از راه دور ارائه نمیدهد، سامانه هایی مانند ما (سامانه دامپزشک) هستند که مستقیماً با صاحبان حیوانات خانگی ارتباط برقرار می کنند. و به آنها مشاوره آنلاین می دهند و در صورت لزوم دامپزشک در محل حاضر خواهد شد.

مزایای خدمات بهداشتی آنلاین کلینیک ها