مزایای خدمات بهداشتی آنلاین کلینیک ها

مزایای خدمات بهداشتی آنلاین کلینیک ها

0 دیدگاه 12 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 403
مزایای خدمات بهداشتی آنلاین کلینیک ها
با پیشرفت تکنولوژی و تقریباً مجازی شدن همه کارها صاحبان حیوانات خانگی خواهان خدمات دامپزشکی بر حسب تقاضا هستند که امکان مراقبت و سلامت بهینه از حیوان خانگی را برایشان فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در اینجا شش دلیل وجود دارد که کلینیک ها می توانند خدمات بهداشتی از راه دور را برای مشتریان خود به صورت آنلاین ارائه دهند. 

بین مدیریت مراقبت از بیمار در بیمارستان و قرار ملاقات ها، اعضای تیم دامپزشکی باید زمانی را برای تماس با مراجعین و سوالات آنها پیدا کنند. اغلب در کلینیک این جمله شنیده می شود: "شما باید حیوان خانگی خود را برای معاینه بیاورید."

مشکل اینجاست که صاحبان حیوانات خانگی گاهی وقت ندارند گربه یا سگ خود را به کلینیک ببرند ، یا به دلیل استرسی که مسیر می تواند به حیوان وارد کند، برایشان سخت می شود. اغلب اوقات، تیم دامپزشکی با تأخیر متوجه می شود که نیازی به ویزیت عملی نبوده است.

صاحبان حیوانات خانگی به کلینیک دامپزشکی خود به عنوان منبع توصیه های پزشکی نگاه می کنند. هنگامی که صاحبان حیوانات خانگی از سلامت راه دور استفاده می کنند، اعضای تیم دامپزشکی وقتشان آزادتر می شود و می توانند، روی مراجعان و بیماران داخل کلینیک تمرکز کنند.

خدمات از راه دور می تواند یک جریان درآمد جدید باشد. پرداخت هزینه برای ویزیت از راه دور مانند یک ملاقات اداری، جریان نقدی را افزایش می دهد. کلینیک هایی که بسته های سلامتی را تبلیغ می کنند می توانند بسته های سلامتی مجازی ایجاد کنند. با ارائه خدمات بهداشت از راه دور، در مواقعی که معاینه عملی ضروری نیست، کلینیک ها می توانند برای بیمارانی که نیاز به تشخیص یا درمان دارند، قرار ملاقات های درون بالینی رزرو کنند و میانگین تراکنش مشتری را افزایش دهند. خدمات بهداشتی از راه دور رضایت کلی صاحبان حیوانات خانگی را بهبود می بخشد.

کلینیک ها می توانند خدمات بهداشتی از راه دور را با همکاری با یک شرکت بهداشت از راه دور ارائه دهند که سامانه دامپزشک نخستین استارتاپ موفق در این زمینه می باشد که با بهرمندی از دامپزشکان مجرب و تخصصی در زمینه حیوانات خانگی و صنعتی این بستر را مهیا کرده است تا شما عزیزان بتوانید سوالات و مشکلاتی که در قالب مشاوره صوتی و تصویری قابل انجام می باشد را به راحتی انجام دهید و همچنین در صورت نیاز دامپزشک به بالین حیوان شما ارسال شود.  

Telehealth آینده بسیار نزدیک خدمات دامپزشکی می باشد . 

سلامت از راه دور با کاهش فرسودگی شغلی و استفاده بهتر از زمان کارکنان، به حیوانات همراه شما و همچنین دامپزشکان و کلینیک ها کمک می کند.

اصول اولیه دامپزشکی از راه دور

به این وب سایت رای دهید