چگونه خانه خود را با حیوانات خانگی تمیز نگه دارید؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشکموهای حیوانات خانگی، لکه های ادرار روی فرش ، فضولات ، در غیر معمول ترین مکانها همه مشکلاتی هستند که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی مرتبا با آن دست به گریبان هستند.

اجازه ندهید این کار شما را از داشتن یک حیوان خانگی منصرف کند. بسیاری از راه های آسان برای اطمینان از تمیز بودن حیوان خانگی و خانه شما وجود دارد.

یک جاروبرقی خوب

جاروبرقی شما باید بتواند موهای حیوان خانگی را بطور موثر جمع کند. باید مکش قوی داشته باشد ، روی همه سطوح خوب کار کند و به راحتی توسط موهای زائد مسدود نشود.  

سایر محصولات حذف موهای خانگی

تعدادی از محصولات از جمله غلطک های پرز و برس لاستیکی وجود دارد که می تواند برای از بین بردن موها از روکش مبل ، لباس و سایر اثاثیه نرم مفید باشد.

 

از بین بردن لکه های ادرار

اطمینان از پاک کردن سریع و کامل لکه های ادرار یا استفراغ از نظر بهداشتی ، برای از بین بردن هرگونه بو و به حداقل رساندن خطر بازگشت مجدد حیوان خانگی به همان نقطه ضروری است. ادرار حیوانات خانگی قوی است اما اغلب، اسید اوریک ماندگار می شود. محصولات حاوی آنزیم هایی که اسید اوریک را خنثی می کنند مؤثرتر هستند. همیشه قبل از استفاده از محلول ، ادرار اضافی را تا حد امکان پاک کنید.

نظافت مرتب

 قفس های کثیف می تواند منجر به ایجاد بوی بد در خانه ، ناراحتی برای حیوان خانگی شما و تجمع میکروب ها و باکتری ها شود که حتی می تواند منجر به بیماری یا عفونت شود.

سرکه می تواند برای حل هرگونه تجمع ادراری که به سختی از بین می رود ، مفید باشد.

در حالی که خزندگان و ماهی ها احتمالاً برخی از پاک ترین حیوانات خانگی برای نگهداری هستند ، مخازن یا آکواریوم های آنها هنوز هم بوی بد می دهند و اگر خیلی کثیف شوند ، می تواند برای سلامتی حیوان خانگی شما نیز خطرناک باشد. فیبر نارگیل یک گزینه محبوب و سازگار با محیط زیست برای به حداقل رساندن هرگونه بو است.

پرندگان دارای سیستم ایمنی فوق العاده حساسی هستند و بدون مراقبت مناسب می توانند به راحتی بیماری ایجاد کنند. 

انتخاب محصولات تمیز کننده مناسب و خوشبو کننده هوا

اطمینان حاصل کنید که محصولات پاک کننده انتخابی شما برای استفاده در اطراف حیوان خانگی شما بی خطر هستند. از محصولات قوی و تند مانند سفید کننده ها اجتناب کنید.