پیش بینی های آلبرت انیشتین در خصوص پرندگان و زنبورهای عسل!!!

پیش بینی های آلبرت انیشتین در خصوص پرندگان و زنبورهای عسل!!!

0 دیدگاه 12 تیر 1400 چاپ خبر بازدید: 761
پیش بینی های آلبرت انیشتین در خصوص پرندگان و زنبورهای عسل!!!
به نظر میرسد تا انیشتین در خصوص رفتارهای پرندگان و زنبورهای عسل کنجکاو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، در نامه ایی که اخیرا از این فیزیکدان یافت شده است، به نظر می رسد تا وی در تلاش بوده است تا با استفاده از بینش های جدید فیزیک به مطالعه چگونگی درک حیوانات از محیط اطراف خود بپردازد.

این نامه کوتاه در اکتبر سال 1949 میلادی و خطاب به گلین دیویس، مهندس نیروی دریایی سلطنتی انگلستان به نگارش درآمده است، انیشین از کارل فون فریش، محقق برجسته زنبورعسل نام برده است.

در سال 2019 میلادی، اسکارلت هوارد و همکارانش در دانشگاه ملبورن در مجموعه ایی از مقالات قدرت شناختی زنبورها در درک مفهوم عدد صفر و حل مسائل ساده ریاضی را به اثبات رسانید.

 

محققین معتقدند که این نامه محرمانه، پاسخ انیشتین در زمینه استفاده از دانش به دست آمده از زنبورهای عسل در ساخت رادارهای جهت یابی کشتی ها و هواپیماها بوده است. این برنده جایزه نوبل در این نامه ذکر کرده است که روزی بررسی رفتارهای پرندگان مهاجر و کبوترهای نامه بر توسط بشر میتواند به درک فرآیندهایی منتج گردد که خارج از تصور است.

محتوای این نامه این نکته را به اثبات میرساند که انیشتین تنها در نظریه های فیزیک پیشگام نبوده و مجموعه ایی از علوم پیشگامانه را به صورت زنجیره وار دنبال میکرده است.

به این وب سایت رای دهید