سگها و میهمانی ها!!!

سگها و میهمانی ها!!!

0 دیدگاه 1 دی 1402 چاپ خبر بازدید: 156
سگها و میهمانی ها!!!
حفاظت از سلامتی سگها در میهمانی ها از اهمیت ویژه ایی برخودار میباشد. این موضوع به ویژه با توجه به شلوغ شدن محیط در مرسم هایی از این دست اهمیت می یابد.

توجه داشته باشید که اگر سگ شما به محیط های شلوغ مانند میهمانی هاعادت داشته باشد و پیش از آن برای رفتار در چنین محیط هایی تربیت شده باشد، احتمالاً رفتارهای ناخوشایند کمتری را از آنها شاهد خواهیم بود.

از سوی دیگر، تحت چنین شرایطی، ایجاد فضای آرام و امن برای آنها مهم خواهد بود.همچنین، فراهم نمودن محلی برای استراحت آنها و دور ماندن از صداهای زیاد، می‌تواند به آرامش و راحتی آنها کمک شایانی نماید.

مسمومیت این موجودات در میهمانی ها از جمله اتفاقات رایجی است که گزارش شده است. بنابراین اگر مهمانی شامل آن دسته از مواد غذایی است که ممکن است برای سگ ها سمی باشند یا باعث حساسیت در آنها شود، حتماً از حضار بخواهید که به این موضوع توجه ویژه ایی داشته باشند.

برخی از سگ‌ها ممکن است در میهمانی‌ها هیجان زده شوند. از این رو، از تمرینات کنترل هیجانات و تربیت مثبت در قبال آنها استفاده کنید تا رفتارهای غیرمناسب آنها تحت شرایطی از این دست کنترل شود.

همچنین پیشنهاد میشود تا در صورت امکان، از فضاهای مناسب برای تفریح و بازی سگ‌ها در مهمانی استفاده کنید تا انرژی آنها به خوبی تخلیه شود.

پیشنهاد میشود تا قبل از شروع میمهانی هایی از این دست میهمانان خود ا با شرایط سگهای محل آشنا نمایید و اصول برخورد با آنها را در صورت امکان آموزش دهید.

از سوی دیگر اگر سگ شما با مهمانی‌ها و افراد جدید آشنا شود، می‌تواند تجربه‌های اجتماعی بسیار مفیدی برای آنها داشته باشد. با این حال، اطمینان حاصل کنید که این تجربه برای سگ مثبت و دوستانه باشد.

اسباب بازی‌ها و محرک های ذهنی می‌توانند به سگ‌ها در مهمانی‌ها کمک کنند تا احساس خستگی و بی‌حوصلگی نکنند.

اگر میهمانی در فضای باز برگزار می‌شود، مطمئن شوید که سگ دسترسی به مواد سمی، گیاهان مضر یا اشیاء خطرناک نداشته باشد. همچنین، به نظافت محیط توجه کنید تا از احتمال ابتلا به امراض مختلف در آنها کاسته شود.

پس از پایان مهمانی، به این موجودات فرصت دهید تا به روال روزمره و محل زندگی خود بازگردند. این موضوع به آنها کمک می‌کند تا احتمال خداد استرس یا ناراحتی در آنها کاهش یابد.

اطمینان حاصل کنید که سگ همواره به آب تازه دسترسی داشته باشد. مخصوصاً در مهمانی‌ها که فضای محیط گرم میشود ، این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

در نهایت، پیشنهاد میشود تا در طول مهمانی به صورت مداوم بر این موجودات نظارت داشته باشید تا در کوتاهترین زمان ممکن به هرگونه مشکل سلامتی یا رفتار ناخوشایند آنها واکنش نشان دهید.

به این وب سایت رای دهید