علائم ، علل و درمان استفراغ در سگ ها

علائم ، علل و درمان استفراغ در سگ ها

0 دیدگاه 23 مرداد 1400 چاپ خبر بازدید: 405
علائم ، علل و درمان استفراغ در سگ ها
استفراغ در سگ می تواند ناشی از ناراحتی معده یا مشکلات دستگاه گوارش باشد. با این حال ، اگر متوجه شدید که سگ شما مرتباً استفراغ می کند ، ممکن است مشکل پزشکی جدی تری داشته باشد. در اینجا آنچه باید در مورد علائم ، علل و درمان استفراغ در سگ بدانید ، به شما می گوییم.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، محققان می گویند: "اگر علائمی را مشاهده می کنید که نشان می دهد سگ شما مرتبا استفراغ می کند ، باید برای تشخیص و درمان صحیح با دامپزشک خود مشورت کنید. استفراغ در سگها زمانی اتفاق می افتد که حیوان محتویات معده یا مری خود را بالا می آورد. گذشته از خود استفراغ ، برخی دیگر از علائم رایج مانند  وجود اجسام خارجی در استفراغ، از دست دادن اشتها، وجود خون در استفراغ، نیز مشاهده می گردد.

 

تجزیه و تحلیل خود استفراغ می تواند به تعیین علت استفراغ کمک کند. وجود خون در استفراغ می تواند نشان دهنده زخم معده باشد، صفرا می تواند مشکلات التهابی را نشان دهد و خون مانند قهوه آسیاب شده می تواند مشکلات روده را نشان دهد.

علت استفراغ درمان توصیه شده توسط دامپزشک را تعیین می کند. در بسیاری از موارد ، تغییر رژیم غذایی سگ ، از جمله نوع غذایی که می خورد یا اندازه و تعداد وعده ها ، می تواند به کنترل استفراغ کمک کند.

دامپزشک شما همچنین ممکن است داروهای خاصی را برای کنترل استفراغ در سگ ها در نظر بگیرد. مانند همیشه ، هنگامی که دامپزشک برای سگ شما دارویی تجویز می کند ، مهم است که دستورالعمل های دوز  را کاملاً رعایت کرده و کل دوره دارو را تکمیل کنید.

به این وب سایت رای دهید