امید جدید برای سگهای مبتلا به سرطان

امید جدید برای سگهای مبتلا به سرطان

0 دیدگاه 7 شهریور 1400 چاپ خبر بازدید: 507
امید جدید برای سگهای مبتلا به سرطان
امروزه محققان آزمایشگاه ها و کلینیک های دانشکده های دامپزشکی در سراسر ایالات متحده گام های مهمی برای درمان و پیشگیری از سرطان در حیوانات خانگی برداشته اند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، بسیاری از محققان به دنبال راه هایی برای متوقف کردن روند بیماری با فعال سازی دفاع طبیعی بدن هستند. اما این تنها چیزی نیست که مورد مطالعه قرار می گیرد. از توسعه درمان های ایمونوتراپی برای استئوسارکومای سگ گرفته تا داروهای ضد سرطان، محققان در دانشکده های دامپزشکی رویکردهای ابتکاری برای درمان سرطان در حیوانات خانگی در پیش گرفته اند.

بسیاری از محققان به دنبال راه هایی برای متوقف کردن روند بیماری با فعال سازی دفاع طبیعی بدن هستند. اما این تنها چیزی نیست که مورد مطالعه قرار می گیرد.

 

یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین مطالعات سرطان شناسی دامپزشکی در حال حاضر، مطالعه واکسن علیه سرطان سگ است که می تواند سگ ها را در برابر 7 نوع مختلف سرطان محافظت کند. اجزای واکسن مورد مطالعه از مجموعه ای از نئو آنتی ژن ها ناشی از اشتباهات در پردازش RNA نشأت می گیرد. برخلاف پروتئین های جدید ناشی از پردازش DNA، که برای هر بیمار بسیار اختصاصی است، به نظر می رسد که نئو آنتی ژن های مشتق از RNA در انواع مختلف تومورها در گونه های مختلف مشابه هستند.

محققان به دنبال درمان هایی هستند که به حیوانات مبتلا به سرطان کمک می کند، طول عمر بیشتر و کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

به این وب سایت رای دهید