نقش بی بدیل تله مدیسین در دامپزشکی مدرن

نقش بی بدیل تله مدیسین در دامپزشکی مدرن

0 دیدگاه 8 فروردین 1400 چاپ خبر بازدید: 660
نقش بی بدیل تله مدیسین در دامپزشکی مدرن
طی ماه های اخیر ، بهره گیری از مشاوره راه دور در دامپزشکی در بسیاری از کشورها به علامتی مشخص از تغییرات مثبت در حرفه دامپزشکی مبدل شده است.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک" ، بسیاری از مراکز درمانی دامپزشکی طی ماههای گذشته در راستای حفظ استانداردهای مراقبتی خود در طول پاندمی بیماری COVID-19 تلاش نموده اند تا با استفاده از فناوری های نوآورانه پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشند.

آرون اسمیلی ، دامپزشک و متخصص طب راه دور که پیش از این ریاست انجمن دامپزشکی ایندیانا را در ایالات متحده بر عهده داشت طی مصاحبه ایی به جذابیت های موجود در بخش دامپزشکی از راه دور به خصوص در طول دوران پاندمی COVID-19 پرداخت.

دکتر اسمیلی گفت : "این نکته را از یاد نبریم که دامپزشکان طی یک قرن اخیر با اصول اولیه طب راه دور آشنا شده اند و این موضوع همیشه بخشی جدانشدنی از این رشته بوده است."

ریاست انجمن دامپزشکی ایندیانا ادامه داد : "تله مدیسین یا برقراری ارتباط آسان با پزشک و دامپزشک توانایی آن را دارد تا خدماتی عالی را به مشتریان ارائه دهد. خدمات این بخش به خصوص برای آن دسته از مراجعینی که از نظر زمان و مسافت محدودیت دارند ، از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد. با استفاده از این سیستم دامپزشکان و متخصصین می توانند به تصاویر ، ویدئوها و سوالات مراجعین پاسخ داده و مشاوره دهند."

 

دکتر اسمیلی بر این باور است که افزایش آگاهی عمومی بهره گیری از دامپزشکی راه دور این امکان را به ما می دهد تا از خدمات حرفه ایی در این بخش درآمد کسب نمائیم و ارتباط نزدیک دامپزشکان با مشتریان پابرجا بماند.

وی در پایان اذعان نمود که دامپزشکی از راه دور به طور حتم توانایی آن را ندارد تا جای مراقبت های داخل کلینیک را بگیرد اما توانایی آن را دارد تا سطوح مراقبتی در این بخش را به شدت بهبود بخشد.

به این وب سایت رای دهید