افراد مسن و سگ ها

افراد مسن و سگ ها

0 دیدگاه 17 شهریور 1400 چاپ خبر بازدید: 386
 افراد مسن و سگ ها
سگها در همه اشکال و اندازه ها در نژاد های متنوع وجود دارند. این یک واقعیت شناخته شده است که نژادهای مختلف سگ، برای افراد با هر نوع شخصیت و سنی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، محققان اذعان دارند که سگ ها برای کاهش فشار خون بالا ، استرس و بهبود سطح فعالیت در انسان ها بسیار مفید هستند. عشق بی قید و شرطی که یک سگ به هر خانه وارد می کند نمی تواند با چیز دیگری جایگزین شود و هنگام تحقیق درباره آوردن سگ به خانه حتی ممکن است از برخی مزایای پیش بینی نشده نژادهای خاص شگفت زده شوید. مهمترین ملاحظات قبل از آوردن حیوان خانگی به خانه میزان فعالیت مورد نیاز روزانه او است. و آیا شما در وضعیت مالی هستید که بتوانید در دراز مدت از او حمایت کنید.

 

اگر در نیمه دوم زندگی خود هستید 20 نژاد از سگ ها وجود دارند که گزینه مناسبی برای سنین بالا می باشد و شامل  شیتزو، دالمیشن، بیگل، پاگ، بوردر کولی، نژادهای میکس و بومی، یورکشایر تریر، بولداگ فرانسوی، پودل، روتوایلر و ... می باشد.

این سگ ها برای افراد مسن بسیار مناسب می باشند.  آنها نیازی به فعالیت زیاد ندارند و برای چرت زدن در اواخر شب جلوی تلویزیون عالی هستند. 

به این وب سایت رای دهید