دامپزشک آنلاین

دامپزشک آنلاین

0 دیدگاه 18 شهریور 1400 چاپ خبر بازدید: 445
دامپزشک آنلاین
ارائه دهنده جهانی تکنولوژی های دیجیتال دامپزشکی "Improve International" یک برنامه آنلاین برای پزشکی و جراحی اورژانس (EMS) را راه اندازی کرده است تا دانش و اطمینان لازم را برای دامپزشکان برای مقابله با شرایط اضطراری فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، این برنامه همچنین یک جلسه آزمایشی رایگان را در مورد سونوگرافی در روز چهارشنبه 22 سپتامبر ارائه می دهد. همانند دیگر برنامه های آموزشی آنلاین Improve International ، ماژول ها دارای طیف وسیعی از تکنیک های یادگیری با کیفیت بالا ، از جمله درس های آنلاین تعاملی ، پشتیبانی از یادداشت برداری و فیلم ، آزمونها و تالار گفتمان تخصصی هستند که همه در یک برنامه یادگیری آنلاین برجسته جهانی انجام می شوند. 

کلاسها شایستگی های اصلی تدریس شده در طول برنامه تسریع شده را توسعه می دهند و دامپزشکان را قادر می سازد تا به ارائه دهندگانی مطمئن برای مراقبت های اضطراری بیماران خود تبدیل شوند.

دکتر Ludivine Boiron در این باره گفت : "برخورد با شرایط اضطراری می تواند دامپزشکان را بترساند زیرا اغلب با ناشناخته ها سروکار دارند و در عین حال با این واقعیت روبرو هستند که انتخاب آنها در لحظه می تواند برای زندگی بیماران به معنی تفاوت بین مرگ و زندگی باشد. ما این برنامه را با همکاری متخصصان در این زمینه تدوین کردیم تا به نمایندگان اعتماد و مهارت لازم برای اتخاذ "طرز فکر ضروری" و برخورد مطمئن با این موارد ضروری را بدهیم. "

دکتر شارلوت فرانس ، افزود: "ساختار این برنامه سطح جدیدی از دسترسی و راحتی را به نمایندگان ما ارائه می دهد و در عین حال ویژگی های منحصر به فردی مانند فرصت به اشتراک گذاری دانش خود را با همکاران خود از سراسر جهان ارائه می دهد."

 

علاوه بر EMS ، Improve International برنامه های PgC آنلاین زیر را ارائه می دهد:

  • قلب و عروق
  • رفتارشناسی حیوانات خانگی
  • چشم پزشکی
  • داروی شناسی
  • جراحی حیوانات کوچک
به این وب سایت رای دهید